הפיגוע הקשה ביפו

ישי שלף את הגיטרה והיכה בראשו של המחבל מהפיגוע ביפו

"זיהיתי בחור עם חולצה אפורה רץ לכיווני בטיילת אחרי ששמעתי צרחות והרבה בלאגן" סיפר ישי מונטגומרי, אחד האזרחים שעצרו את מסע הדקירות של המחבל ביפו: "עזבתי הכל ורצתי אחריו" (חדשות)

(צילום: תומר נויברג, פלאש 90)

ישי מונטגומרי (26) מתל אביב, היה אחד מהאזרחים שניסו לעצור הלילה (שלישי) את מסע הדקירות של המחבל שביצע את הפיגוע הקשה ביפו. לפני שעה קלה הוא שיחזר את הרגעים הדרמטיים בשיחות עם כלי התקשורת וסיפר כיצד שלף את הגיטרה שלו והיכה בראשו של המחבל.

בראיון ל-ynet שיחזר ישי את הרגעים הדרמטיים: "זיהיתי בחור עם חולצה אפורה רץ לכיווני בטיילת אחרי ששמעתי צרחות והרבה בלאגן. פתאום אני קולט שיש לו סכין ביד. הוא קופץ על הספסל, מנסה להתקוטט איתי ולדקור אותי. אז תפסתי את הגיטרה ושמתי לו בראש".

"צרחתי עליו והתחלתי לרוץ אחריו. עזבתי את כל הדברים שלי בחוף והגעתי עד לפה כשאני צועק 'מחבל מחבל'. רצתי מהר ככל שיכולתי והצטרפו אליי כמה אנשים. עד שהתחילו יריות והגיעה משטרה".

"אחרי שדפקתי לו את הגיטרה בראש הוא התחיל לברוח ממני אז רצתי אחריו עם הגיטרה ביד" סיפר ישי. לאחר שעיכב את המחבל, הגיעו שוטרים למקום וחיסלו אותו ביריות.

המרדף אחר המחבל, הערב

בפיגוע נהרג אדם אחד, תייר מארה"ב, ולפחות תשעה נוספים נפצעו, חלקם באורח קשה מאוד. הפצועים אותרו בשלוש זירות שונות: בטיילת, בכיכר השעון וברחוב נחום גולדן. הם פונו לבתי החולים וולפסון ואיכילוב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר