המטפלת החשודה בטלטול שוחררה למעצר בית

בית משפט השלום בפתח תקווה שחרר למעצר בית את סימונה רז, המטפלת החשודה כי טלטלה את הפעוט החרדי דניאל חיים גרסון בן הארבעה חודשים, שאושפז במצב קשה ומצבו משתפר (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הוריו של הפעוט, לירון ועידן גרסון (צילום: עידו ארז - ynet)

בית משפט השלום בפתח תקווה שחרר היום (רביעי) למעצר בית את סימונה רז, המטפלת החשודה שטלטלה את הפעוט החרדי דניאל חיים גרסון בן הארבעה חודשים שאושפז בשבוע שעבר במצב קשה ומצבו בחסדי שמים משתפר.

בדיון הקודם בעניינה, ציין נציג המשטרה כי המטפלת הודתה במעשה, זאת לאחר שבחקירתה אמרה כי "התינוק בכה ללא הפסקה ולא נרגע. אז טלטלתי אותו". לדבריה: "לא התכוונתי לפגוע בו".

בדיון בביהמ"ש, טען עו"ד גז כי טרם הוכח שמצבו הקשה של התינוק נגרם מטלטול ושאל את נציג המשטרה האם הם בדקו אם התינוק קיבל חיסון זמן קצר לפני המקרה. נציג המשטרה השיב כי הכל נבדק והחקירה נמשכת.

כזכור, בשבוע שעבר פונה דניאל חיים גרסון לבית החולים 'שניידר' בפתח תקווה במצב קשה שם אושפז במחלקת טיפול נמרץ, שלשום (שני) בישרו הוריו כי הוא יצא ממחלקת טיפול נמרץ והועבר להמשך טיפול במחלקה רגילה וכי כבר לא נשקפת סכנה לחייו.

הוריו, עידן ולירון גרסון, מסרו כי בחסדי שמים הוא מרגיש יותר טוב. "אנחנו מאד שמחים על מגמת השיפור ומבקשים מכולם להמשיך להתפלל לרפואת דניאל חיים בן לירון עד החלמתו המלאה במהרה תודה לכולם על החיבוק העידוד והתפילות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר