האזינו ל"שיר השאמטע"

יצחק מאיר והתזמורת מגישים: אלבום פורים שמח

הזמר יצחק מאיר ממשיך את המסע המוזיקאלי סביב מעגל השנה היהודי והפעם: אלבום פורים שמח, הכולל את מיטב הלהיטים העכשוויים, שירי פורים מגן הילדים ושירי רגש סוחפים (מוזיקה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
יצחק מאיר, ארכיון (צילום: ברית צילום)

הזמר יצחק מאיר, ממשיך את המסע המוזיקאלי סביב מעגל השנה היהודי והפעם התחנה משמחת במיוחד: אלבום פורים שמח.

הפרוייקט הנוכחי של יצחק מאיר והתזמורת - פורים שמח, מלא וגדוש בהפתעות רבות ומשעשעות שיעשו לכם את חודש אדר וחג פורים שמחים במיוחד. מדובר באלבום תשיעי שיצחק מוציא עם המעבד והמפיק המוסיקלי ערן קליין.

האזינו ל"שיר השמאטע" מתוך האלבום

האלבום החדש כולל את מיטב הלהיטים העכשוויים ('הטוב הטוב', 'אהללה', 'ליבי ובשרי'), כאשר בשיר 'חסדי השם', מצטרף אל יצחק והתזמורת אורח מפתיע - ר' שלום שטיסל. שירי פורים מגן הילדים מקבלים פרשנות חסידית, כמו גם שירי רגש סוחפים במחרוזת שלמה שנקראת 'ערגת השיכורים'.

אחד מהם הוא השיר 'אך לאלוקים דומי נפשי' - בלחן החב"די הידוע, אותו מבצע יצחק בדואט עם הזמר החסידי הנודע מנדי ג'רופי.

האזינו ל"מחרוזת רוקדים" מתוך האלבום

"בבית אבי שבמושב גימזו, עת אשר שקעה החמה וניחוח רעווא-דרעווין של פורים בסלון ביתנו וכולנו שיכורים, מנהגינו היה לשיר שיר כמיהה וגעגוע חבד"י זה, בחינת ערגת השיכורים: 'כי ממנו תקוותי'", מספר יצחק על הרקע לשיר.

שתי לחנים חדשים ומרגשים באלבום הם 'כל קוויך' - לחן חדש ומקורי של יצחק מאיר לתפילה; "כָּל קֹוֶיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ וְלֹא יִכָּלְמוּ לָנֶצַח" מתוך הפיוט 'שושנת יעקב' הנאמר לאחר קריאת המגילה. הכולל בתוכו: הודיה ותחינה, תפילה ותקווה. השני הוא 'שיר השמאטע' על מילים שכתב רבי צבי מאיר זילברברג בלחן של יהונתן ניצן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר