לפיד ופרי תומכים בגירוש משפחות המחבלים

הצעת החוק, אותה יזם שר התחבורה והמודיעין ישראל כץ (הליכוד) לגירוש משפחות מחבלים, הוגשה היום (רביעי) לכנסת. על ההצעה חתמו גם לפיד ופרי. "דרושים צעדים נחושים", הסבירו (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
הלווית מחבל (צילום: פלאש 90)

הצעת החוק, אותה יזם שר התחבורה והמודיעין ישראל כץ (הליכוד) לגירוש משפחות מחבלים, הוגשה היום (רביעי) לכנסת באמצעות יו"ר ועדת הכנסת ח"כ דוד ביטן, שיוביל גם את מהלך החקיקה בכנסת.

על החוק חתמו נציגי סיעות הליכוד, הבית היהודי, כולנו, ש"ס, יהדות התורה, ישראל ביתנו ויש עתיד.

ההצעה מבקשת לגרש משפחות מחבלים מחוץ לגבולות ישראל אם אלו ידעו, סייעו או עודדו את ביצוע מעשי הטרור או סייעו למחבל לאחר ביצוע מעשה הטרור. מטרת ההצעה היא לייצר הרתעה ומניעה ולמנוע מבני המשפחה לסייע ולעודד מעשי טרור נגד אזרחי מדינת ישראל. כאמור, גם יאיר לפיד ויעקב פרי חתמו על החוק הממשלתי.

לפיד אמר כי "בימים אלו, כשגל טרור שוטף את הרחובות שלנו ודם יהודים נשפך, זה לא הזמן לתקוף את הממשלה. אנחנו צריכים לפעול יחד כדי לתת לכוחות הבטחון את כל הכלים הנדרשים על מנת להלחם בטרור. לכן חתמנו היום על הצעת החוק הזו אשר מרחיבה את ההרתעה נגד המחבלים ומשפחותיהם. המצב הביטחוני דורש מאיתנו לנקוט בצעדים נחושים נגד המפגעים השפלים ולהשתמש בכל אמצעי ההרתעה האפשריים נגד כל מי שמסייע להם".

פרי אמר כי "מדינת ישראל נמצאת בעיצומו של גל טרור הנמשך מעל לחצי שנה. כלי החקיקה של גירוש משפחות מחבלים יהווה התרעה מסוימת אך אין בכך בכדי להוות פתרון ממשי לגל הטרור שמזין את עצמו ועלינו בו בעת לפעול לשינוי האווירה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר