חמישים שנות הנהגה

המתנה של החסידים לאדמו"ר מבעלזא: כל התורה כולה

בבעלזא גוברת התכונה לקראת המעמד ההיסטורי של ה'התוועדות המרכזית', במלאות חמישים שנות הנהגה לאדמו"ר • שיא המעמד: המתנה של כל החסידים לאדמו"ר - כל התורה כולה (חסידים, בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הרבי מבעלזא. מימין: בהתוועדות בשנת תשמ"ט, משמאל: בחנוכה האחרון (צילומים: באדיבות המצלם, אנשיל בעק)

בחצר חסידות בעלזא גוברת התכונה וההתרגשות לקראת המעמד ההיסטורי של ה'התוועדות המרכזית' לחסידי בעלזא, כפי שדווח לראשונה ב"כיכר השבת", שייערך ביום שלישי כ"ו באדר ב' תשע"ו, בהיכל הענק 'ארנה' בירושלים, בהשתתפות למעלה מרבבת חסידי בעלזא מכל רחבי תבל, בראשות כ"ק האדמו"ר - במלאות חמישים שנות הנהגה.

לקראת האירוע ההיסטורי הגו ראשי חברת 'יגדיל תורה' של חסידי בעלזא רעיון מיוחד, במסגרתו יעניקו רבבות חסידי בעלזא, אנשים נשים וטף, מתנה לאדמו"ר - "כל התורה כולה".

בחסידות מסבירים כי כל חסיד בעלזא, מנער ועד זקן, יוכל לבחור את כל אחד ממקצועות התורה, בעל-פה ובכתב, ראשונים ואחרונים וכן הלאה, שיתחברו יחד לכדי 'מנחת תודה' שתוגש כהוקרה ולנחת רוחו של האדמו"ר במרכז ההתוועדות המרכזית.

בקרב אנ"ש חסידי בעלזא מורגשת ציפייה דרוכה לקראת המעמד ההיסטורי כאשר אלפי החסידים - בהם רבים מבני חו"ל שכבר הודיעו על הגעתם ארצה להשתתף במעמד ההיסטורי, מבקשים ליטול חלק ולהבטיח את מקומם באירוע המיוחד.

אחד החסידים ניגן בכינור והרבי מבעלזא מחה דמעה • צפו

הכניסה למעמד ההיסטורי תהיה באמצעות כרטיס כניסה אישי בלבד, אותו יקבלו אלפי חסידי בעלזא במסירה אישית.

בימים אלו עמלים צוותות ההפקה והארגון על גיבוש התכנית המרשימה שתהיה מנת חלקם של אלפי המשתתפים, כשעל ההפקה הופקדו מיטב המוחות והאמנים, זאת במטרה להוציא לפועל את התכנית המרשימה לתפארת ולשם לכבוד בית בעלזא.

במקביל פועלים עשרות מטות וצוותות נרחבים בכל התחומים, החל מסידור ותכנון האולם הענק, חלוקת כרטיסי הכניסה האישיים, שינוע ההמונים, מזון וכיבוד, ועוד.

צפו בתמונות מההתוועדות הגדולה שנערכה בשנת תשמ"ט

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר