שופרות ושירה בציון

הרב דוד בצרי: "כל אחד יביא לפחות 12 ילדים" • צפו

בציונו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל נערכה עצרת תפילה, סליחות ותקיעת שופרות, שהסתיימה בשירה לכבוד חודש אדר • המקובל הרב בצרי בעצרת קרא לקבל להביא כמה שיותר ילדים • צפו (ארץ)

(צילום: באדיבות ישיבת מרן, תמונה ראשית: נתי שוחט, פלאש 90)

בציון מרן פוסק הדור רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל, נערכה אמש (רביעי ) עצרת התעוררות ותפילת ערב ראש חודש אדר ב' בעקבות המצב הקשה והפיגועים שהתרחשו לאחרונה.

את התפילה ערכו המקובל הגאון רבי דוד בצרי ראש ישיבת "השלום" והגאון רבי ראובן אלבז, חבר מועצת חכמי התורה וראש ישיבת "אור החיים".

את העצרת פתח הגר"ד בצרי בסליחות ובתפילה ותקיעת שופרות לביטול הגזירות הקשות. לאחר מכן נשא דברי חיזוק ועורר את הקהל לשוב בתשובה. "כל בני הישיבות יעסקו בתורה ורק תורה לא להתעסק בשום דבר אחר, וכל שכן על בני התורה שלא ללכת לצבא", אמר.

בדבריו אף התבטא שכל שנה ושנה בזמן הזה יש התעוררות של המן הרשע וכל אלה המנסים לכלות את עם ישראל הם המן הרשע של הדור ואנו מוחים אותם וכמו שאנו זוכים למחות את המן כך נזכה למחות אותם.

הרב בצרי הוסיף כי על כל אחד לקבל על עצמו להביא כמה שיותר ילדים לעולם. "כל אחד יביא לפחות 12 ילדים", אמר.

ראש ישיבת "אור החיים", הגאון רבי ראובן אלבז זעק על האסונות הקשים: "כותב הרמב"ם כשעם ישראל נמצאים בצרות צריכים לזעוק לקב"ה, הזעקות ששמענו עכשיו מרבי דוד הם הזעקות שאומר הרמב"ם, עם ישראל בצרה גדולה, כל יום מחפשים אותנו כל מיני רשעים, כל מיני ארורים, דם ישראל נשפך, אנשים וילדים זקנים וצעירים נדקרים נהרגים. מה עלינו לעשות? אומר הרמב"ם לזעוק, בחודש הזה היה צומות, בחודש הזה אדר רצו להשמיד להרוג ולאבד, ומה שאנו צריכים זה לזעוק לקב"ה שלא נראה ח"ו שאנחנו מתעצלים. זה החודש הקדוש הזה, זה הזמן לצעוק, זהו חודש שמסוגל מאד להביא את הגאולה".

בסיום התפילה אמר הגר"ד בצרי כי "אנו ממש כעת ברגע זה עכשיו השקיעה נכנסנו לחודש אדר ב' זהו זמן לשמוח, משנכנס אדר מרבים בשמחה, נשיר כולנו יחד איזה שיר", כשהקהל הקדוש פצח יחד עם הרבנים בשירה לכבוד ימי הפורים הקרבים ובאים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר