המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

בכל מדינות העולם, ללא יוצא מן הכלל, הכל תוהו ובוהו. לא יהיה אמון בין אבא, אמא, ילדים ומשפחה - הכל יסתבך. משיח פועל ועובד, מגן ושומר על מדינת ישראל. משיח נמצא בפתח! מחכים שהקדוש-ברוך-הוא יפתח את שעריו ויכריז על המלכת מלך המשיח!

(באדיבות תאיר נרי)

אבא שבשמיים, הקדוש-ברוך-הוא, מנסה בכל דרך, באמצעות איתני הטבע, או סיבוכים וסכסוכים, לומר ליהודים במדינת ישראל ולעולם כולו שהוא מנהיג את העולם! השמיים טהורים וקדושים ובורא עולם הוא אמת ויושר. מאז חטא אדם הראשון ועד עכשיו, מתנהל העולם עם יצר טוב ויצר רע. מי שבוחר ברע, בסיטרא אחרא - סובל כל ימי חייו ייסורים קשים, כלוא בתוך עצמו וחולה בחולי גופני ונפשי. מי שבוחר בטוב, בקדוש-ברוך-הוא, בקדושה ובטהרה - שמח ומאושר, בריא ושלם, חופשי וטוב לו בכל. בורא עולם רוצה שכל העולם, ללא יוצא מן הכלל, יעשו את רצונו, יקשיבו וישמעו לו - זה הכל לטובתם. בורא עולם רוצה שעם ישראל שבחר בו לעם סגולה, וארץ הקודש - יהיו מעל כולם וינהלו את העולם. זה מה שעושה הקדוש-ברוך-הוא חזק ביותר. הקדוש-ברוך-הוא לא יוותר לאף אחד, יעמיד לדין את כל מי שצריך, אחד אחד, לא ידלג על אף אחד שלא רוצה לתקן את עצמו ולשמוע בקולו. חבל על כל מאמץ של אדם שילך נגד בורא עולם, אף אחד לא ניצח את הקדוש-ברוך-הוא!

יימשכו הסכסוכים בעולם, מדינה בתוך מדינה, יימשכו השיטפונות, רעידות האדמה, התפרצויות הרי הגעש, אש וחום, קור ושלג, סופות ורוחות, סיבוכים ותסבוכות, עד שימליך בורא עולם את מלך המשיח בפרהסיה.

מדינת ישראל יש בה הכל, לא חסר כלום. יש נדל"ן בשפע, פרנסה בשפע, המון חוזרים בתשובה, חורף טוב וגשם טוב, צריך לחזק את האחדות ואהבת-החינם. בורא עולם נתן בישראל הכל כדי שלא יזדקקו לאף מדינה בעולם. כמה שישראל קטנה, היא מלאה כרימון בכל הטוב שבעולם.

מדינת ישראל יש בה נפט באזור אשקלון וסביבותיה, יש בה יהלומים וזהב, וכל המתכות שקיימות בעולם - יש בישראל! מדינת ישראל, אדמת הקודש, גדלה בכל יום בסנטימטר מסביב, מתרחבת בכל יום.

כל היהודים שגרים בחו"ל, בורא עולם מתחנן בפניכם, בורא עולם מתחנן בפניכם: 'בואו למדינת ישראל, פה ההגנה שלכם השמירה שלכם, פה הקדוש-ברוך-הוא שומר ומגן ישירות בכבודו ובעצמו! כדאי לכם, חייכם שווים הון-עתק'.

עולים חדשים צריכים להגיע כדי לבנות את הנגב, הגליל המערבי, שומרון, בנימין ורמת הגולן. כל היהודים שרוצים להגר ממקומותיהם, שלא ילכו למקומות אחרים בעולם, להגיע לישראל. אנטישמיות באירופה תתגבר ותתגבר, דאע"ש יתגבר ויתגבר, השנאה ליהודים תתגבר ותתגבר בכל מקום בעולם, כי הגיע זמן גאולת היהודים, הגיע זמן להמלכת מלך המשיח! תגיעו לישראל - תזכו לחיי נצח.

ברצועת עזה ממשיכים לחפור מנהרות 24 שעות ביממה ובורא עולם מפרק להם. כל פעם ממוטט מנהרה ויש עוד המון. בגללהמהירות בעבודה - הם מתבלבלים בשיטה. דאע"ש וחמאס יאכלו אחד את השני ברצועת עזה. 90% מחומרי הבנייה שמגיעים לרצועה - הולכים למנהרות ו-90% מהכסף גונבים המנהיגים שלהם. אינתיפאדה שלישית לא תהיה!

את הערבים מדריכים מבחוץ וגם מבפנים, נוצרה ערבוביה. לא להגיד שנער בן 13 הוא חלש, נער בן 13 זה הכי חזק שיש, לא להאמין לאף אחד.

התחילו לגלות דאע"ש בישראל, מוצאים אותם ויגלו את כולם. אל דאגה, הקדוש-ברוך-הוא פוקח את עיניהם של ישראל.

ירדן - דאע"ש, החמאס והפלסטינאים רוצים להרוג את המלך, יהיה שם תוהו ובוהו.

מצרים, סיסי צריך לפרגן לצבא שלו. צריך לחסל את דאע"ש וחמאס ממדבר סיני, כי סיסי מודרני והם מתכננים להרוס את מצרים ולשלוט במקומו. הם חושבים שסיסי, חס ושלום, לוקח את הכסף לכיסו, זה לא נכון, סיסי נקי, הוא לא לוקח כלום.

תורכיה, דאע"ש שולט ומכוון את ארדואן. ארדואן לא יכול לשלוט, הכל בערבוביה.

סוריה, לא תהיה שם הפסקת אש. משחקי כבוד, כולם רוצים לשלוט.

רוסיה נלחמת בסוריה להראות לעולם שהיא שולטת. רוסיה עושה את עבודתה.

ארצות הברית, הבחירות כמו מגדל בבל, גוג ומגוג, הכל מתערבב ביניהם. ישראל - לא לסמוך על אף מתמודד, תיזהרו לא לדבר מטוב עד רע על המתחרים. לא להתערב. הבורסות בארצות הברית ובסין ימשיכו לשקוע.

איראן פוחדת פחד מוות מישראל. חג פורים מזכיר לפרסים מה קרה בפרס לאחשוורוש והמן, בזמן מרדכי ואסתר וזה מרתיע אותם. הם שולחים נשק ותחמושת בעקיפין ויודעים שישראל מוגנת ושמורה בידי בורא עולם.

גוג ומגוג ותוהו ובוהו - זה מחוץ לגבולות ישראל. סגור ובטוח במאה אחוז.

צבא-הגנה-לישראל, להיות ערניים ולפקוח עיניים בשמירה ובכל מקום. צה"ל הוא הצבא הכי חזק בעולם ועם זאת, שאף אחד לא יגיד 'לי זה לא יקרה'. כל חייל שמגן על מדינת ישראל ידע שכל מדינת ישראל מברכים אותו וסומכים עליו שהוא שומר על המדינה.

ממשלת ישראל תהיה החלטית וחזקה, ותחליט החלטות שיכניסו חרדה ופחד לכל המנסים לפגוע ביהודים - רק אז באמת יפסיקו לפגוע. הפחד החזק שלהם הוא - שהורסים את בתיהם. הם מלמדים את הילדים כבר מכיתה א' ועושים להם שטיפת מוח איך לפגוע ביהודים. צריך להגיע לבתי הספר ולתפוס את המנהיגים שמשפיעים על הנוער.

ביהודה ושומרון לפקוח עיניים טוב טוב.

לחיזבאללה ונסראללה אין שום כוח, כל מה שאיראן שולחת - צה"ל מפוצץ.

עיראק ארץ חורבות ותוהו ובוהו.

הורים יהודים, לשמור על הילדים משתייה חריפה, הימורים סמים, התבוללות וטלפונים חכמים.

כל אנשי הצווארון הלבן והבכירים במשק, דתיים או לא דתיים - אם לא יעשו תשובה אמיתית מול בורא עולם – יתגלו כולם במערומיהם. הקדוש-ברוך-הוא בכעס גדול על מעשי השוחד, המירמה, הניאוף, הזימה והגניבה, ויביא אותם למשפט אחד אחרי השני. לאף אחד אין חוסן.

בכל מדינות העולם, ללא יוצא מן הכלל, הכל תוהו ובוהו. לא יהיה אמון בין אבא, אמא, ילדים ומשפחה - הכל יסתבך.

משיח פועל ועובד, מגן ושומר על מדינת ישראל. משיח נמצא בפתח! מחכים שהקדוש-ברוך-הוא יפתח את שעריו ויכריז על המלכת מלך המשיח!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר