גל הטרור

חרדי נפצע בינוני בפיגוע בעיר העתיקה בי-ם; המחבל נלכד

מחבל ערבי דקר צעיר חרדי כבן 29 בעיר העתיקה בירושלים סמוך לשער יפו. לאחר מרדף קצר נלכד המחבל על ידי כוחות הביטחון כשהוא מסתתר באחת הסמטאות הסמוכות (חדשות, בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום ארכיון: יונתן זינדל / פלאש 90)

לאחר רצף הפיגועים הקשה השבוע, שוב זה קורה בבירת ישראל. בשעה האחרונה (שישי) דווח על פיגוע דקירה בעיר העתיקה בירושלים, בסמוך לשער יפו. צעיר חרדי כבן 29 נפצע באורח קל עד בינוני.

המחבל שביצע את הפיגוע הצליח בתחילה להימלט מהמקום, אך בתום מרדף שניהלו אחריו כוחות הביטחון הוא נלכד. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום העניקו טיפול רפואי ראשוני לפצוע. כוחות משטרה גדולים הוקפצו למקום.

מהמשטרה נמסר: "בפעילות מבצעית רחבה שבוצעה על ידי שוטרים ולוחמי מג"ב בעיר העתיקה, בסיוע שוטרי מבט 2000 אשר סרקו באמצעות מצלמות אותר המחבל כשהוא מתחבא באחת מסמטאות העיר העתיקה".

עוד נמסר כי "מפקד מרחב דוד שיבח את השוטרים והלוחמים על פעילותם הנחושה שהביאה ללכידתו המהירה של המחבל. המחבל תושב שטחים כבן 19 הועבר לחקירה".

יחיאל שטרן מתנדב באיחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי באברך שלומד עמנו בישיבת שובו בנים ברחוב מעלה חלדיה ונדקר בפלג גופו העליון. אריה יפה פרמדיק וד"ר של איחוד הצלה העניק לו סיוע רפואי ראשוני יחד עם מתנדבים נוספים שגרים בסמוך ולאחר מכן הנפגע פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים".

(חטיבת דובר המשטרה)
(פוקסי "מדברים תקשורת")
(פוקסי "מדברים תקשורת")
(פוקסי "מדברים תקשורת")
(פוקסי "מדברים תקשורת")

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר