"זה ירתיע אותם"

הראשל"צ: מצווה לחסל מחבלים, לא לפחד מהרמטכ"ל

הראשל"צ הגר"י יוסף קרא בשיעורו השבועי לחסל מחבלים ולא לפחד מהרמטכ"ל. "אם מחבל מגיע עם סכין, מצווה להרוג אותו, לא לפחד מבג"צ, או שיבוא איזה רמטכ"ל ויגיד משהו" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרב יצחק יוסף והרמטכ"ל (צילום: יעקב לדרמן ודובר צה"ל)

טרור ללא הפסקה: הראשון לציון והרב הראשי הגאון רבי יצחק יוסף התייחס הערב (מוצאי שבת) לנושא חיסול המחבלים ואמר כי מחבל שמגיע עם סכין מצווה להורגו. לדבריו, אין לחשוש מדבריו של הרמטכ"ל או מבג"צ. עם זאת הדגיש הרב כי מחבל שכבר נוטרל - יש לעצור.

"אם מחבל מגיע עם סכין, מגיע למישהו עם סכין - מצווה להרוג אותו, 'הבא להורגך השכם להורגו', לא להתחיל לפחד מכל מיני... שיעשו עליו אחר כך בג"צ, או יבוא איזה רמטכ"ל ויגיד משהו אחר, לא צריך לפחד. 'הבא להורגך השכם להורגו'".

"זה גם ירתיע אותם, ברגע שמחבל יודע שהוא בא עם סכין ולא חוזר חי - זה ירתיע אותם, לכן מצווה להרוג אותו, ברגע שמגיע עם סכין ורוצה להרוג - מצווה להרוג אותו".

הרב יוסף הבהיר את דבריו: "אם כבר אין לו סכין אז צריך להכניס אותו למאסר עולם עד שיבוא המשיח ויגיד מי זה 'עמלק' ואז נוכל להרוג אותם".

יצוין כי בשיעור השתתף משה דגן, המועמד הנבחר בוועדת האיתור להיות מומלץ לתפקיד מנכ"ל הרבנות הראשית. בפתח השיעור הראשל"צ ברך אותו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר