פתח תקווה: בת שלוש נפלה מחלון ביתה בקומה החמישית

פעוטה בת שלוש נפלה מחלון ביתה בקומה החמישית, בבניין מגורים ברחוב ההגנה בפתח תקווה, אל הקומה הראשונה בבניין ונפצעה באורח קשה. נבדק חשד כי הושארה לבדה בבית (חדשות)

(צילום: דוברות כיבוי והצלה פתח תקווה, הצלה פתח תקווה)

פעוטה בת שלוש נפלה אמש (מוצאי שבת) מחלון ביתה בקומה החמישית בבניין מגורים ברחוב ההגנה בפתח תקווה אל הקומה הראשונה בבניין ונפצעה באורח קשה.

שכנה המתגוררת בקומה בקומה הראשונה שמעה קל בכי מוץ לחלון ביתה הגובל בגג עסקים מסחריים שבקומת הקרקע, ומצאה שם את הפעוטה שנפלה.

צוותים של מד"א ואיחוד הצלה הוזעקו למקום יחד עם צוותי חילוץ מתחנת כיבוי האש בעיר. צוותי החילוץ הורידו את הפעוטה מהגג וצוותי ההצלה העניקו לה טיפול ראשוני בסיומו הועברה במצב קשה ועם פגיעה רב מערכתית לבית החולים בילינסון בעיר.

נסיבות הנפילה אינן ברורות אך במשטרה בודקים חשד כי אביה של הפעוטה יצא עם בנו אל בית החולים לאחר שחש ברע והעזיק את קרובת משפחתם כדי שתמור על הבת אך הפעוטה נפלה עוד בטרם היא הגיעה.

לפי החשד, לאחר שאביה יצא, התעוררה הפעוטה ומשגילתה כי היא לבדה בבית, עמדה על המיטה, פתחה את החלון ומעדה למטה.

אביה של הפעוטה נעצר לחקירה בסיומה שוחרר כדי שיוכל לטפל בשני הילדים המאושפזים בבית החולים.

חובש בכיר במד"א ספיר טטיילבאום ופרמדיק מד"א יניב יוסף סיפרו: "כשהגענו למקום אנשים הובילו אותנו לגג בטון פתוח בגובה של קומה ראשונה ללא גישה, שם שכבה פעוטה כבת שלוש בהכרה מלאה. טיפסנו ונכנסנו עם הציוד הרפואי דרך חלון של אחד השכנים ובהמשך - בסיוע של הכיבוי - הורדנו אותה ותוך פינוי לבית החולים הענקנו לה טיפול רפואי. היא סבלה מפגיעה רב-מערכתית כשמצבה מוגדר קשה ויציב".

אלחנן ויצטום מתנדב באיחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי לזירה הילדה עדיין הייתה עדיין על גגון בקומה הראשונה לאחר שנפלה מקומה חמישית. הילדה היתה בהכרה וסבלה מחבלות ופציעות ולאחר סיוע של צוותי כיבוי ואזרחים הילדה חולצה דרך חלון של אחד השכנים כשהיא בהכרה. יחד עם חובש משטרתי וחובשים המתנדבים ביחידת האופנועים של איחוד הצלה הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן היא פונתה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים".

מהמשטרה נמסר כי "במוקד 100 של משטרת ישראל התקבל דיווח כי ברח' ההגנה 10 בפ"ת כי נראה שילד כבן שנתיים נפל מבניין לא ידוע מהיכן. שוטרים שהגיעו למקום הבחינו בפעוטה כבת 3 שנעצרה בנפילתה בקומה ראשונה, הוזעקו כוחות הצלה ובמקביל איתרו את הדירה בקומה 5 אשר עפ"י החשד ממנה נפלה. השוטרים פרצו הדלת, בדירה אין לפי שעה איש. לפי גורמי רפואה מצבה קשה. נפתחה חקירה".

צילום: הצלה פתח תקווה
צילום: הצלה פתח תקווה
צילום: הצלה פתח תקווה
צילום: הצלה פתח תקווה
צילום: הצלה פתח תקווה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר