הטכנולוגיה בויז'ניץ

הכללים ל"קו משפחתי": גברים ונשים בנפרד ורק נשואים

בבית המדרש מרכז חסידי ויז'ניץ ייערך במוצ"ש כינוס בראשות האדמו"ר לחיזוק בעניין פגעי הטכנולוגיה, לקראתו גיבשו חברי הוועדה שורת כללים להפעלת קבוצות בקווים טלפוניים (חסידים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
כ"ק האדמו"ר מויזנ'יץ (צילום: יהושע פרוכטר)

במוצאי השבת הקרובה, פרשת זכור, ייערך בבית המדרש הגדול מרכז חסידי ויז'ניץ בבני ברק כינוס ארצי ענק בראשות האדמו"ר לחיזוק בני הקהילה בעניין פגעי הטכנולוגיה.

כפי שפורסם לראשונה ב"כיכר השבת", בכנס שייערך תחת הכותרת "לטהרינו", יישא הרבי את המשא המרכזי וכן רבנים חשובים.

חברי ההנהלה הרוחנית של החסידות פרסמו כללים בנוגע לשיחות הקוליות והקבוצות הטלפוניות לקראת הכינוס, כאשר לדברי חברי ההועדה נושא זה נבחן במשך תקופה וגם נעשו בירורים עם חוגים נוספים והוברר שדבר כזה גורם לנזקים חמורים.

"החיבור לקבוצות כתובות או קוליות אף שהדברים נראים טובים בתחילה גורם הרבה להרס האישיות של המחוברים לקבוצה לפעמים עד כדי הוצאתם מגדר בן אנוש", כותבים חברי הוועדה. "עוזב אדם את ביתו ואת חבריו ומתחיל לרחף, ולא אחת מתעורר מהחלום כשכבר מאוחר וסופם חלילה להיות פירצה לדורות וכבר יצאו מדרך הטוב נפשות ומשפחות מישראל רח"ל".

"אי לכך כדי לגדור גדר ולעמוד בפרץ נקבעו כללים ברורים לשימוש במרחבים הקוליים", קובעים חברי הוועדה.

חברי הוועדה מפרטים כי "קו ציבורי: קהילתי או מוסדי או חברתי ניתן להפעיל מרחב קולי יחידני באופן שרק מנהל הקו יכול להשאיר הודעה, בתנאי שהוא מנוהל על ידי אדם מבוגר ואחראי שמונה על ידי הוועדה הרוחנית לכך וקיבל את הדרכתה, בקשה בעניין זה תוגש למזכירות ההנהלה".

"קו משפחתי", הם מוסיפים. "בני משפחה יכולים לשוחח ביניהם על ידי קו משפחתי ובלבד שיהיה קו נפרד לגברים ולנשים ולנשואים בלבד".

על החתום חברי הוועדה הרבנים יעקב וולצר, מאיר יעקב גרינפלד, יעקב יוקל ווייס, אפרים פישל ויזל, אברהם ויסלובסקי, יוסף יצחק רוטנברג וישראל דוב שטרן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר