המכתב המלא

הרב פינזל לעובדיו: כך תחרימו את משרד החינוך

הרב אברהם שלום פינזל, מנהל ת"ת "חכמת שלמה" בירושלים ומראשי איגוד הת"תים שנפגש עם מנהל המחוז החרדי בעבר, שיגר מכתב לעובדיו בו פירט את דרכי החרמת משרד החינוך (אקטואליה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הרב פינזל (צילום: כיכר השבת)

המאבק במחוז החרדי נמשך: למרות העובדה שבשבוע האחרון, כפי שנחשף ב"כיכר השבת", נפגשו חברי הנהלת 'איגוד הסמינרים' עם מנהל המחוז החרדי במשרד החינוך איציק זהבי, זאת בהוראת גדולי ישראל, הרי שבמקביל, ההוראה כלפי הצוות החינוכי שלא להכיר במפקחים נמשכת.

הרב אברהם שלום פינזל, מנהל ת"ת "חכמת שלמה" בירושלים ומראשי איגוד הת"תים שנפגש בעצמו עם זהבי, פרסם היום (ראשון) מכתב מיוחד לכל אנשי הצוות במוסדות שבראשותו שלא להכיר במפקחי משרד החינוך.

"לכל צוותות ההוראה העוסקים במלאכת הקודש בת"ת "חכמת שלמה" ובביה"ס "שירת דבורה" סייעים סייעות מלמדים מורות גננים וגננות מפקחות ומפקחים הי"ו שלום וברכה עד בלי די", פותח הרב פינזל את מכתבו.

המכתב של הרב פינזל

הרב פינזל מוסיף וכותב כי "לאור קריאת מרנן ורבנן גדולי ישראל ובראשם מרן רה"י הגראי"ל שטיינמן שליט"א: עד להודעה חדשה, ללא אישור מפורש ממני בכתב: אין להשתתף בשום לימודים קורסים השתלמויות, ימי עיון וכיוצ"ב של משרד החינוך, אין להכניס למוסדות מפקחים/ות יועצים/ות מדריכים/ות וכיוצ"ב מטעם משרד החינוך".

"מפקחים ומפקחות המבקשים/ות להיכנס למוסד נא להפנותם אלי", מוסיף הרב פינזל אך מדגיש כי "אין בזה משום הבעת דעה על המפקחים/ות אישית יש מבינהם יראים ושלמים שאנו חבים להם הכרת הטוב מרובה, המאבק אינו נגדם אישית אך מחובתינו לציית ציות מוחלט לרבותינו".

הרב פינזל מוסיף ומורה כי "אין ללמוד, להשתתף בלימודים אקדמאים בשום צורה, ולמותר לציין כי לא נכיר בתארים הבאים כתוצאה מלימודים אלו שנאסרו ע"י גדו"י שליט"א, כל חריג והיתר טעון אישור שלי ובכתב".

הרב פינזל: "אנו סובלים מפקידונים אנטישמיים שונאי ישראל" • צפו

"מורות שמשתלמות בלימודים אקוולנטיים בסמינרים של בית יעקב המאושרים מקדמא דנא יכולות להמשיך", הוא מוסיף.

את מכתבו חותם הרב פינזל וכותב כי "בזכות הכפיפות המוחלטת לגדולי ישראל ועמידה נחושה תקיפה ואיתנה על משמר החינוך הטהור נזכה לרוב נחת ולהעמיד דורות ישרים מבורכים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר