צוריאל קריספל בטוויטר: "ألا تعتقدون ذلك?"

בחשבון הטוויטר של סוכנות ידיעות בערבית צייצו את דבריו של הראשון לציון על חובת הריגת מחבל עם סכין וזכו לתגובה, בשפה הערבית, של סגן ראש עיריית אלעד צוריאל קריספל (ברנז'ה, מדיה)

צוריאל קריספל (צילום: קובי שירה צילום אירועים)

דבריו של הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף אמש (מוצאי שבת) בשיעור השבועי בבית הכנסת "היזדים" בדבר ההיתר להרוג מחבל עם סכין, עוררו מחדש את הדיון הציבורי, אך מתברר כי גרמו לסערה גם בעולם הערבי.

בחשבון הטוויטר של סוכונות ידיעות פלסטינית - "وكالة صفا", הביאו את דבריו של הראשון לציון וכתבו כי רב בישראל אמר שהרג מחבלים הוא חובה.

בציוץ הם הוסיפו וכתבו, לצד תמונתו של הראשון לציון כי לדברי הרב, ההלכה היהודית מאפשרת הריגת כל מחבל כשברשותו סכין.

בתגובה לציוץ שלהם, הפתיע סגן ראש עיריית אלעד מטעם ש"ס, צוריאל קריספל, כשהגיב להם בשפה הערבית.

"ألا تعتقدون ذلك? أليس من حق كل شخص طبيعي يدافع عن نفسه?", כתב קריספל, כשפירוש הדברים הינו: "אתם לא חושבים כך? אין זו זכותו הטבעית של כל אדם להגן על עצמו?".

הציוץ והתגובה של קריספל

בשיחה עם "כיכר השבת", אומר קריספל כי "הייתי נוהג בעבר לעקוב אחרי רשתות ערביות המלאות הסתה ועידוד לטרור והגברת השהידים. בעבר הייתי מתגרה בהם באמצעות שליחת תמונות של בקלוואה לכל שהיד שהתפגר. כעת כשמזדמן לי מידי פעם דרך המחשב להיכנס לטוויטר, אני מגיב".

קריספל מספר כי "הבוקר הם פרסמו את דבריו של הראשון לציון על כך שכל מחבל עם סכין הוא בן מוות ופרסמו גם את דברי חז"ל 'הבא להורגך השכם להורגו', לכן שאלתי אותם האם הפסק הזה לא מקובל עליהם? והאם זה לא נראה להם נורמלי שעל אדם להתגונן בפני תוקפיו?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר