נסללה דרכו של חיים זיכרמן לתפקיד מזכיר הממשלה

אגף המשמעת בנציבות שירות המדינה שיגרו מכתב לעו"ד חיים זיכרמן ששמו הוזכר כמתמודד למשרת מזכיר הממשלה לפיו אין כל בעיה למנותו לתפקיד שיפוטי בשירות המדינה (ברנז'ה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ד"ר חיים זיכרמן (באדיבות המצלם)

אגף המשמעת בנציבות שירות המדינה שיגרו מכתב לעו"ד חיים זיכרמן ששמו הוזכר כמתמודד למשרת מזכיר הממשלה לפיו אין כל בעיה למנותו לתפקיד שיפוטי בשירות המדינה.

"הנידון: פנייתך בעניין אפשרות הגשת מועמדות למשרות בשירות המדינה", נכתב בכותרת מכתב התשובה שנשלח לזיכרמן.

"בהמשך לפנייתך שבסמך ולאחר שבחנתי את הדברים, הריני להודיעך כי אין כל מניעה מצד אגף המשמעת בנציבות שירות המדינה כי תתמודד ותכהן בתפקיד שיפוטי או בתפקיד אחר בשירות המדינה", מבוהרא במכתב, עליו חתם אסף רוזנברג ממונה בכיר.

ל"כיכר השבת" נודע כי במהלך עבודת הדוקטורט עבד זיכרמן במנהל מקרקעי ישראל לבקשתו של בנצי ליברמן המנכ"ל דאז.

בשעה שעזב, גורם בכיר במנהל ניסה לשים רגליים לזיכרמן ותוך כדי עזיבתו את העבודה במנהל התלונן עליו לנציבות על אי סדרים ברישום הנוכחות.

לדברי מקורביו מדובר בעלילה משום שלדיווח הנוכחות של עוזרי מנכ"ל אין כל משמעות ולא מקבלים שכר בגין שעות נוספות, ולכן הנציבות סגרה את התיק מבלי אפילו לחקור זאת.

הבעייה התחילה שכשמועמדותו לתפקיד מזכיר הממשלה עלתה, הפיצו גורמים אינטרסנטים את השמועות מאז במטרה לתקוע מקלות באפשרות המינוי. כעת, לדברי מקורביו, המכתב שכתב הממונה על המשמעת בנציבות סוגר את הסיפור ומאשר שאין לו בעיה להתמנות אפילו לתפקיד של שופט וכך גם מזכיר הממשלה.

גורמים פוליטיים מעריכים כי דווקא לאור המשבר בין ראש הממשלה והנהלת הקואליציה למפלגות החרדיות הרי שכל הצדדים מבינים שיש צורך באדם שחי בשני העולמות ומבין את הצרכים של המגזר החרדי לצד ראייה רחבה של כלל האוכלוסייה בישראל ויכול להוות גשר ולתת פתרונות למצבי המשבר בסוגיות של דת ומדינה ולכן בשלב זה זוכה מועמדותו לתמיכה רחבה.

נקודה נוספת הינה שזיכרמן מקורב גם לחוגי המתיישבים וניהל בשעתו את וועדת החקירה של פינוי גוש קטיף ומכיר טוב את אנשי ההתיישבות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר