צפו ברגע הפיצוץ

זוועה בטורקיה: עשרות הרוגים וכ-100 פצועים בפיגוע רצחני

לפחות שלושים וארבעה בני אדם נהרגו ועשרות נוספים נפצעו בפיגוע בבירת טורקיה אנקרה. תושבים דיווחו על קולות ירי שנשמעו לאחר שמכונית תופת נכנסה באוטובוס והתפוצצה (אקטואליה, בעולם)

ב. ניסני | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

לפחות שלושים וארבעה בני אדם נהרגו ועשרות נוספים נפצעו בפיגוע תופת בבירת טורקיה אנקרה. תושבים ששהו בסמוך למקום הפיגוע מדווחים על קולות ירי שנשמעו לאחר פיצוץ מכונית תופת. מיד לאחר הפיגוע הטילה טורקיה צו איסור פרסום על פרטי חקירת האירוע.

צפו ברגע הפיצוץ:

(מצלמות אבטחה)

לפי כלי התקשורת הטורקים, הפיצוץ אירע סמוך לפארק ולתחנה מרכזית, כאשר מכונית תופת התנגשה באוטובוס שנסע באזור והתפוצצה. באזור בו אירע הפיצוץ שוכנים גם משפר משרדי ממשלה. בטורקיה מדווחים כי העשן שהיתמר מזירת הפיגוע נראה למרחק של כשני קילומטרים.

שעה קלה קודם לכן פתחו לפחות ארבעה מחבלים במתקפת טרור בחוף השנהב. 12 בני אדם נהרגו במתקפת הטרור ונוספים נפצעו. לפי עדי ראייה, הטרוריסטים לקחו מספר בני ערובה.

המתקפה החלה בעיירת הנופש גראן-בסאם, כ-40 קילומטר מזרחית לאביג'אן. כוחות גדולים הוזעקו למקום וגילו גופות של הרוגים מהמתקפה בחוף הים. בעקבות מתקפת הטרור, תושבים ותיירים ששהו באזור הסתגרו בבתים. לפי ההערכות, המחבלים שביצעו את המתקפה השתלטו על מלון בחוף הים ולאחר מכן הסתערו על מלון נוסף.

"שירותי הביטחון שלנו נמצאים בזירה כדי להגן על אנשינו. אנחנו מבקשים מאנשים לא ליצור בהלה ולשמור על רגיעה" מסרה ממשלת חוף השנהב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר