אני יהודי!

צפו: השחקן ההוליוודי גילה את שורשיו היהודיים ופרץ בבכי

השחקן ההוליוודי דסטין הופמן, התארח בתכנית טלוויזיה אמריקאית שעוסקת בהיסטוריה משפחתית של מפורסמים במדינה, גילה את שורשיו היהודיים ופרץ בבכי מרטיט (ברנז'ה, אנשים)

(צילום: מתוך יוטיוב)

מרגש: השחקן ההוליוודי דסטין הופמן, התארח בתכנית טלוויזיה אמריקאית שעוסקת בהיסטוריה משפחתית של מפורסמים במדינה, וגילה כי סבו שהתגורר ברוסיה נשלח למחנה ריכוז סובייטי אותו שרד בקושי. לאחר ששרד, עלה עם משפחתו לארגנטינה ומשם לארצות הברית.

מנחה התכנית גילה להופמן כי סבתו, ליבא, נעצרה לאחר שניסתה על פי החשד לשחד קצין סובייטי שהביא למעצרו של בעלה / סביו ולהגלייתו לסיביר לתקופה ארוכה בה ריצה מאסר עם עבודות פרך. לאחר שעלו לארצות הברית נפרדו הוריו של הופמן מסבו וסבתו שנשארו לגור בשיקגו בעוד הוריו עברו להתגורר בלוס אנג'לס, שם לא הזכירו לו את העבר היהודי שלו מחשש שיספוג תגובות אנטישמיות מהסובבים.

בסרטון נראה הופמן פורץ בבכי לאחר שגילה את שורשיו היהודיים ואת המלחמה של סבו וסבתו מול הסובייטים ברוסיה שניסו להשכיח את היהדות: "ליבא, סבתי היא הגיבורה של המשפחה שלא ידעתי עליה" אומר הופמן בבכי. "אני לא מבין למה הורי ניסו להסתיר את זה ממני, כששאולים היום מי אני, אני עונה 'אני יהודי', זה מי שאני וזה השורשים שלי, יהודים שנלחמו באומץ מול כולם".

(מקור)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר