צפו בתמונות

מי הפיץ בבני ברק פאשקווילים נגד האדמו"ר מסאטמר?

פשקווילים חמורים תחת הכותרת "הסירו את אלוהי הניכר" פורסמו בבני ברק וכללו שלל השמצות נגד הרבי. "עיניהם יוצאות מקנאה בעקבות המסע המוצלח והשבת ההיסטורית" אמרו בחצר (חסידים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
האדמו"ר מסאטמר (צילום: שוקי לרר)

ביממה האחרונה הופצו ברחבי עיר התורה והחסידות בני ברק פאשקווילים בגנותו של האדמו"ר מסאטמר, בהם הוא מותקף באופן אישי בביטויים קשים שאין לעלותם על הכתב זאת תחת הכותרת "הסירו את אלוהי הניכר".

בחסידות סאטמר כועסים על המפיצים וטוענים כי מדובר במבקשים לפגוע במנהיג הרוחני. "עיניהם יוצאות מקנאה בעקבות המסע המוצלח, השבת ההיסטורית במירון בצילו של רשב"י ובעיקר אולי מהנאום שעורר הדים רבים בו תקף האדמו"ר את המתנחלים שאחראים לגל הטרור והפיגועים הקשים המתחולל בישראל בחצי השנה האחרונה וכן במרומז את הפלג הירושלמי כשעקץ את מנהיגי הציבור הליטאי שאותם מעניין רק הכסא בכנסת".

"אין לדעת מי עומד מאחורי זה, אבל להערכתנו מדובר בקיצונים ליטאים או בסיקריקים המזוהים עם קיצוני נטורי קרתא" אומרים ל"כיכר השבת" גורמים בחסידות. "הם חוצים קו אדום בנסיון לזלזל במנהיג העדה החסידית הגדולה בעולם היהודי" אומרים העסקנים.

מנגד מכחיש גורם ליטאי המזוהה עם הפלג הקיצוני דחה את האשמות כי הם עומדים מאחורי פרסום הכרוזים וטען כי "אין להם מושג מי עומד מאחורי ניסיון ההשמצות. אנחנו נגד כל פגיעה בגדולי ישראל ולא משנה מאיזה חוג או עדה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר