היוזמות החדשות של דרעי

ביטול "דמי הרחצה" בחופי הים ומשכורות לחברי מועצה

שר הפנים אריה דרעי החליט לבטל את תשלום "דמי הרחצה" בעשרה חופי ים ברחבי ישראל, ובכך למעשה הכניסה לכלל החופים תהיה בחינם. בנוסף יוזםן מתן משכורות לחברי מועצה (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: ליאור מזרחי - פלאש90)

ים חינם: שר הפנים ויו"ר ש"ס אריה דרעי החליט אמש (ראשון), לבטל את תשלום "דמי הרחצה" בכמה מחופי הים ברחבי ישראל.

מדובר בעשרה חופי רחצה ברחבי הארץ, אשר הכניסה אליהם מתבצעת כיום בתשלום ובכך תתאפשר כניסה בחינם לכל חופי הרחצה בישראל.

במשרד הפנים מעדכנים כי: "הרשויות המקומיות שגבו עד היום תשלום עבור הכניסה לחופים, יפוצו בסכום של כ-7 מיליון שקלים עבור ההפסדים ובכך תתאפשר רחצה בחינם לכלל אזרחי ישראל.

"בשלב זה, התקציב יממן כניסה חינם לחופים רק בקיץ הקרוב. אולם בכוונת שר הפנים דרעי לממן כניסה חינם לחופים גם במהלך עונות הקיץ הבאות".

שר הפנים אריה דרעי אמר: "ההחלטה תסייע במאבק להורדת יוקר המחייה וצמצום הפערים. אנשים יהנו הקיץ בחינם ממשאב הטבע ויוכלו להיכנס לחופים ולהנות מרחיצה בים והמתקנים שבחופים. ההחלטה תאפשר לכל אזרח, עשיר או עני, לרחוץ בחינם בים ולהנות ממשאבי הטבע של ישראל ללא הוצאות מיותרות".

בתוך כך, שר הפנים דרעי מקדם תזכיר חוק, המבקש להעניק, לראשונה, גמול לחברי מועצות מקומיות ותאגידים עירוניים בעבור השתתפותם בישיבות השבועיות, כמו גם תנאים והטבות נוספות.

כיום, חברי המועצה והתאגידים העירוניים משתתפים בישיבות ללא כל תשלום, דבר המעיב, לטענת דרעי, על מספר הישיבות בהם הם משתתפים, כמו גם מונע מאוכלוסיות ומגזרים שונים, המייצגים את כלל האוכלוסיה, להיבחר לתפקיד.

"ההחלטה לתגמל את חברי המועצה והתאגידים העירוניים תביא לחיזוק הדמוקרטיה המוניציפלית, לייצוג טוב יותר של כלל התושבים ולתנאי עבודה טובים יותר", אומר דרעי.

דרעי מוסיף כי "מדובר בתיקון עיוות היסטורי, אשר ייטיב עם כלל תושבי מדינת ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר