הרבי מויז'ניץ מונסי: "רוצה לבקר בישראל, אך אשאר עם הרצון"

לכ"ק האדמו"ר מויז'ניץ מונסי נולדו שני נינים בארץ הקודש. הרבי אמר לגבאי כי רצונו עז להגיע לביקור בישראל, אחרי כמה שנים שלא היה בארץ, אך לבסוף החליט: "אשאר עם הרצון" (חסידים, בעולם)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: דוב לענטשעווסקי, 'א בליק' )

הכיסופים לארץ הקדוש: כ"ק האדמו"ר מויזניץ ממונסי, הביע באחרונה באוזני מקורביו את רצונו להגיע לישראל, אך הוסיף כי לעת עתה לא יעשה זאת.

בסוף השבוע נולדו בארץ הקודש שני נינים לאדמו"ר, נכדים לבנו הרה"צ רבי ברוך שמשון הגר רב קהילת חסידי ויז'ניץ מונסי בבני ברק ובבית שמש האחד אצל בנו הרב חיים מאיר הגר חתן הרה"צ רבי דוד משה רוזנבוים רב חסידי קרעטשניף ברחובות ובנו של האדמו"ר מקרעטשניף וחתנו של הרבי ודזיקוב והשני בן לחתנו הרב זלמן לייב ארנסטר בן הרה"צ רבי אליעזר ארנסטר רב קהילת מאור חיים בצפת.

בעקבות רצף השמחות התבטא באחד הימים לפנות בוקר האדמו"ר מויזניץ ממנוסי בפני גבאו הרב אהרון וורצברגר כי עז רצונו להגיע להשתתף בבריתות לנכדיו בישראל. "זה זמן רב שברצוני לנסוע לארץ הקודש בעיר בשביל להשתטח על ציון זקני מרן בעל אהבת ישראל ואולי עתה זו ההזדמנות לעשות זאת", אמר האדמו"ר.

הגבאי אמר לרבי כי אכן אין דבר העומד בפני הרצון, אך הביע חשש בשל ישישותו חולשתו של הרבי ומצבו הבריאותי הלא שפיר.

בחסידות כבר נרשמה התרגשות לאור התבטאותו הנדירה של האדמו"ר הישיש שמזה מספר שנים לא ביקר בישראל, אולם אמש פנה אל הרבי בנו הרה"צ רבי דוד הגר ושאל אותו האם נראה לרבי שאכן יסע,השיב לו הרבי בחיוך: "נראה לי שאשאר עם הרצון."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר