בגלל הפגיעה באבשלום קור

סיון רהב מאיר מסרבת להנחות את חידון התנ"ך

סיון רהב מאיר, שזכתה במכרז להנחות את חידון התנ"ך העולמי, הודיעה כי אינה מעוניינת להחליף את ד"ר אבשלום קור בשל הדרך בה הוא הודח והציעה להגיש יחד אתו ולא במקומו (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
סיון רהב מאיר (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

סיון רהב מאיר, שזכתה במכרז בהגשת חידון התנ"ך העולמי, הודיעה להנהלת החידון כי אינה מעוניינת להחליף את ד"ר אבשלום קור שהפך לסמל לאחר שמנחה את החידון במשך 28 שנים, והציעה להנחות יחד אתו ולא במקומו.

במכתב ששיגרה להנהלת חידון התנ"ך העולמי לנוער כתבה סיון רהב מאיר: "אני מודה לכם על הבחירה בי להנחיית החידון ביום העצמאות הקרוב, אבל במחשבה שנייה, נראה שלא אוכל להיענות לה באופן הזה".

"כנראה לא חשבתי על כך מספיק מראש, אבל גם הדרך וגם המסר מטרידים אותי כבר כמה ימים", כתבה סיון רהב מאיר, "הדרך בה הופסקה עבודתו של ד"ר אבשלום קור כמנחה החידון (לא ידעתי שהוא מעוניין להמשיך, ובטח לא ידעתי שיודיעו לו על הפסקת עבודתו במסרון, אחרי 28 שנים) וגם עצם המסר בהחלפתו של מגיש שהפך למותג של ממש".

"לפעמים חלומות מתגשמים", הוסיפה. "אבל לא ככה. כמובן שאפשר וצריך לרענן ולבצע חילופים ושינויים, וזהות המנחה – בניגוד לתורה – אינה תורה מסיני. ובכל זאת, נראה לי שחבל לוותר על מגיש כל כך מוצלח, ותיק ומזוהה, שהפך כאמור לסמל, כנראה בגלל איזה רצון "להצעיר". הרי לא מדובר כאן בתכנית ריאליטי, זה אירוע חינוכי סביב התנ"ך. אני מניחה שהדברים נעשו בשגגה ולא בזדון".

לדבריה: "מבחינתי, אתם יכולים כמובן לבחור כעת בכל אחד מהמנחים האחרים שניגשו למכרז. אישית, אשמח להמשיך לצפות בחידון בהגשת אבשלום".

רהב מאיר הציעה: "ואשמח עוד יותר לאפשרות אחרת שעליה חשבתי: הגשה זוגית של שנינו, שבה כל אחד יתרום את חלקו. אם אבשלום יסכים, זה נראה לי פורמט מנצח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר