תיעוד: הדינר למוסדותיו של הרב נויבירט זצ"ל

צמרת עולם ההון ובכירים נוספים התכנסו לדינר הוקרה למוסדותיו של הגאון רבי יהושע נויבירט זצ"ל, מחבר "שמירת שבת כהלכתה" • צפו בסרטון שהוצג בפני המשתתפים ובתיעוד מהדינר (חרדים, בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

צמרת עולם ההון ובכירים נוספים התכנסו ביום חמישי האחרון לדינר הוקרה שערכה ישיבת נתיבות החכמה -וולפסון וישיבות חכמת שלמה ופני שמואל לכבודו של מייסד הישיבות, הגאון רבי יהושע ישעיה נויבירט, מחבר הספר "שמירת שבת כהלכתה" שהקים וייסד את ממלכת התורה בבית וגן.

באירוע שנערך בטרקלין מלון יהודה שבגבעת משואה בירושלים התכנסו כמאתיים אנשי עסקים תומכי וידידי ממלכת התורה בבית וגן לצד אישי ציבור וחברי כנסת. את האירוע הנחה מזכ"ל דגל התורה יעקב אשר לצידו של אמן הרגש הרב משה ווינטרוב.

בפני משתתפי הדינר היוקרתי הוצג סרטון ברכה מגדולי הדור בו נראה מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן שקיבל את פני ראשי הישיבה הגר"ד וולפסון והגר"ב נויבירט תוך שהוא משחזר פרטים מפגישה שהתרחשה ארבעים שנה קודם לכן כאשר הרב אביעזר וולפסון הגיע עם בנו הגר"ד שאז סיים כיתה ח'.

לצד זאת הובאה גם ברכתו הנדירה של מרן הגר"ח קנייבסקי שהבטיח לבאי הדינר כי "מי שתורם כסף לצדקה הוא תורם לעצמו". הגר"ח הוסיף ובירך מספר פעמים בברכת ברכה והצלחה למשתתפי הדינר.

בקבלת הפנים לערב ההוקרה נערכה תערוכה של כתבי יד נדירים ואסופות מכתבים מגדולי הדורות האחרונים מאוצרו של הגרי"י נויבירט.

במהלך הערב אף נערך פאנל ראשון מסוגו בנושא "תומכיה מאושר - האושר שבתמיכה" בו השתתפו עו"ד דובי ויינרוט מנהל משרד עו"ד יעקב ויינרוט ושות' מנכ"ל קבוצת אפיקים יגאל רווח, מנכ"ל בנק פאג"י ינון שוויקה, עו"ד שלום וסרטייל מחברת שלום ציון - ציפחה אינטרנשיונל. את הפאנל הנחה אמן הרגש משה ויינטרוב שהוביל את השיח בנושאי פילנתרופיה ותמיכה בתורה.

את הערב פתח רבה הראשי של מוסקבה הרב פנחס גולדשמידט שהגיע לארץ במיוחד על מנת להשתתף באירוע, הרב אורי זוהר שריגש את הנוכחים במעלת הנתינה והתמיכה בממלכת התורה של הרב נויבירט, והאדמו"ר הרב יקותיאל אבוחצירא שבירך את התורמים. כמו"כ נשא דברי חיזוק הגאון רבי משה שפירא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר