תם החרם?

עשרות מורים חרדים השתתפו בקורס של המחוז החרדי

למרות הצהרות החרם על הקורסים שביוזמת המחוז החרדי במשרד החינוך השתתפו היום עשרות מורים חרדיים בקורס רכזי טיולים במוסדות החרדיים שהתקיים בבני ברק ביוזמת המחוז (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
המורים בקורס של המחוז החרדי (באדיבות: ישורון תורג'מן - קול ברמה)

למרות הצהרות החרם על הקורסים שביוזמת המחוז החרדי במשרד החינוך השתתפו היום (שני) עשרות מורים חרדיים בקורס רכזי טיולים במוסדות החרדיים שהתקיים בבני ברק ביוזמת המחוז החרדי.

בתיעוד שחשף הכתב לענייני חינוך ישורון תורג'מן ב'קול ברמה' נראה המרצה נואם בפני עשרות מורים חרדיים מכל החוגים והמגזרים.

גורמים במשרד החינוך רואים בכך הצלחה שכן למרות הקריאות המפורשות לחרם זאת בהוראת גדולי ישראל בחרו מורים רבים שכן לשתף פעולה ולהשתתף בקורס שכאמור נאסר.

מנגד גורמים אחרים טוענים כי בין המורים כמעט ולא נראו כאלו מהמגזר החסידי והליטאי מה שמלמד כי בקרב הגרעין הקשה הנשמע לגדולי הדור חברי מועצות גדולי התורה של תנועות אגודת ישראל ודגל התורה כן נמשכת מגמת ההחרמה זאת לאור קריאתם של גדולי הדור.

כזכור בשבוע שעבר פורסם מכתבו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן ובו הוראה נחרצת למורים ולמורות במוסדות החינוך החרדיים שלא לשתף פעולה עם פקחי המחוז החרדי במשרד החינוך ושלא להשתתף בקורסים היזומים על ידם.

ח"כ משה גפני יו"ר "דגל התורה" אף הצהיר בדיון חירום בכנסת יחד עם מנהלי הת"תים ומוסדות החינוך כי בהוראת ראש הישיבה יש להחרים את הפקחים לגמרי. "אני אומר שצריך לסלק אותם", אמר גפני.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר