כך סיכלה המשטרה ניסיון חטיפה של בחורה

חוקרי ובלשי היחידה המרכזית של משטרת ישראל סיכלו ניסיון חטיפה של בחורה בשנות ה-20 לחייה בעת שזו נסעה בכביש 40, החשודים ניגחו את רכבה וגרמו לה להתנגש במעקה בטיחות (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הרכב בו נסעה הצעירה (צילום: חטיבת דובר המשטרה)

חוקרי ובלשי היחידה המרכזית של משטרת ישראל סיכלו לפני כשלושה שבועות ניסיון חטיפה של בחורה בשנות ה-20 לחייה בעת שזו נסעה בכביש 40 מספר קילומטרים לבאר שבע.

החשודים ניגחו את רכבה של הצעירה וגרמו לה להתנגש במעקה בטיחות. לאחר ששלפו אותה מהרכב, על פי החשד כדי לחטוף אותה, נעצרו על ידי הכוח המשטרתי והועברו לחקירה.

היום (שני) הוגשה כנגד השלושה, תושבי הפזורה, הצהרת תובע ומעצרם הוארך עד ליום חמישי.

החקירה הסמויה החלה בעקבות תלונה שהוגשה במשטרת ישראל אודות פגיעה במתקני תשתיות של פלאפונים, גניבת שנאים הסמוכים לאנטנות, עקירת גדרות והצתת כבלים.

הרכב בו נסעה הצעירה (צילום: חטיבת דובר המשטרה)

מהחקירה עלה כי ישנו חשוד בשנות ה-30 לחייו תושב הפזורה, שדרש לעצמו את השמירה על מתקנים אלה ומשבקשתו לא מולאה הוא החל לאיים על השומרים והסביר להם "שלא כדאי" להם לשמור במקום.

עוד עלה מהחקירה הסמויה חשד שבכוונתו של אותו חשוד לחטוף בחורה שעל פי החשד שלו גנבה ממנו 73,000 שקל ולשם ביצוע החטיפה הוא נעזר בשכן שלה שיבקש ממנה שתסיע אותו אל מוץ לעיר ואז תוך כדי נסיעה משותפת בוצע ניסיון החטיפה תוך ניגוח הרכב בו נסעה שסוכל על ידי כוחות המשטרה.

מהמשטרה נמסר כי מיד עם קבלת התלונה על הנזק לאנטנות ולחשד לסחיטת דמי חסות, נפתחה חקירה סמויה שהביאה למעצרם של שלושת המעורבים והעברתם לחקירה וכי החקירה תמשך עד לביסוס התשתית הראייתית והגשת כתב אישום כנגדם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר