האזינו למתקפה

הרב מוצפי: "הפוליטיקאים החרדים טיפשים, אל תאמינו בהם"

הגאון הרב בן ציון מוצפי תוקף את ההכרה ברפורמים: "לא יהודים", מכנה את הפוליטיקאים החרדים "טיפשים, גם אם יש להם פאות וזקן" ומזהיר את הציבור: "אל תאמינו בהם". האזינו (חרדים, בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: יעקב כהן )

ביקורת חריפה: הגאון רבי בן-ציון מוצפי, מבכירי הרבנים הספרדים, יוצא במתקפה חריפה נגד ההכרה ברפורמים ומכנה אותם "לא יהודים". בנוסף, הוא מותח ביקורת על הפוליטיקאים החרדים וקורא לציבור לא להאמין להם.

בשיעור שמסר הרב מוצפי בסוף השבוע האחרון אמר הרב מוצפי: "לרפורמים אין 'תשכון' (מתוך תפילת שמונה עשרה. י.כ.) הם בכלל לא מתפללים, הם סתם באים לעשות לנו פרובוקציה, להכעיס, לקחת שם חלק בכותל".

הרב מוצפי מתח ביקורת חריפה על הפוליטיקאים החרדים: "ואלה הטיפשים, הפוליטיקאים, נותנים להם. אני מדבר על הפוליטיקאים שקוראים לעצמם חרדים, יש להם פאות וזקן, ויש להם שני תפילין ושמונה תפילין כל יום, אל תאמינו בהם!".

הרב מוצפי חזר לתקוף את הרפורמים שמשמיטים חלקים מהתפילה הנוגעים לביאת המשיח וקבע כי הם לא יהודים: "הם מוחקים, לא רוצים ירושלים, תנו אותה לערבים - מצידם. איפה הם היו כל הזמן? הם אומרים שהם 2 מיליון - באמריקה, אין להם עסק עם ארץ ישראל, עם הארץ הזו אין להם עסק, הם לא יהודים בכלל".

הרב לעג לרפורמים שמחפשים "שוויון" גם ביהדות: "אלוהי אברהם יצחק ויעקב, אלוהי שרה רבקה רחל ולאה ואלוהי שולמית אלוני, מה זה?...".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר