מחוייכים ומפוייסים

תיעוד: ליברמן עשה סולחה עם ח"כ משה גפני אותו כינה "סוחר ביהדות"

לאחר שכינה את ח"כ משה גפני "כת", "לא יהודי", "עסקן שסוחר ביהדות" ועוד, הערב נערכה סולחה בין ח"כ איווט ליברמן ויו"ר ועדת הכספים. יועץ ליברמן אבי אבוחצירא סייע מאחורי הקלעים (פוליטי)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ליברמן וגפני, הערב (באדיבות המצלם)

לאחר פגישתם של ראשי הסיעות החרדיות בחדרו של יו"'ר ש"ס שר הפנים אריה דרעי הערב (שני) בנוגע לדרישה לפרסום של לשכת הפרסום הממשלתית בעיתונות החרדית, נרשמה סולחה בין ח"כ אביגדור ליברמן ליו"ר תנועת דגל התורה ויו"ר וועדת הכספים ח"כ משה גפני. השניים לחצו יד ונעמדו לתמונה משותפת.

בין השניים שורר מתח רב עוד מלפני הבחירות הקודמות, כאשר גפני האשים את ליברמן בכך שגרם בפועל לחוק גיוס בני הישיבות עליו התעקש וגם בעובדה שבג"צ פסק בנידון וביטל את חוק טל בשעתו. המתח בא לידי ביטוי בשורת התבטאויות חריפות הדדיות כשהשניים תוקפים איש את רעהו.

אבי אבוחצירא עם ח"כ גפני (צילום: כיכר השבת)

ל"כיכר השבת" נודע כי מי שפעל רבות ליישוב המשבר ואף התעקש הערב על תיעוד משותף שיוכיח את הסוף למחלוקת הוא עוזרו הצמוד של ליברמן אבי אבוחצירא.

פלאשבק מהעבר: ליברמן נגד גפני (מתוך ערוץ 10)

אבוחצירא, חרדי המתגורר בבני ברק נחשב לאחד האנשים החזקים בסביבתו של ליברמן ומאידך הוא ידידו האישי של גפני ומקורב לגדולי ישראל ולצמרת דגל התורה. מזה זמן רב שאבוחצירא ניסה לפעול להורדת מפלס המתח בין השניים ולאחרונה נחל הצלחה.

הערב, כאשר גפני יצא מהישיבה המשותפת שנערכה בלשכתו של שר הפנים, ובמקביל ליברמן נכנס לשוחח עם דרעי, נוצרה ההזדמנות ליישב את ההדורים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר