ברוך דיין האמת

הערירי ששימח את ילדי תולדות אברהם יצחק: רבי חיים הערש רוזנצוויג ז"ל

בירושלים נפטר הערב הרב חיים הערש רוזנצוויג, מחשובי חסידות תולדות אברהם יצחק כשהוא ערירי. המנוח נפטר לאחר מחלה קשה ולאחר שנים רבות של סבל ומכאוב. "תמיד שימח את כולם" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הרה"ח רבי חיים הערש רוזנצוויג ז"ל (באדיבות המצלם)

ברוך דיין האמת: בירושלים נפטר הערב (שני) הרה"ח רבי חיים הערש רוזנצוויג ז"ל, מחשובי חסידות תולדות אברהם יצחק כשהוא ערירי. המנוח נפטר לאחר מחלה קשה ולאחר שנים רבות של סבל ומכאוב.

חבריו לקהילה מספרים על אדם שלמרות כל המכאובים צהלה הייתה תמיד על פניו. "הוא היה משמח לבבות ממש. כל הילדים בבית המדרש נקשרו אליו בעבותות אהבה כשהוא היה מרעיף עליהם חיבה מלוא חופניים".

"הם היו עומדים בתור אחרי כל תפילה בשבת לקבל ממנו סוכריות, והוא היה עונה אמן אחר ברכתם" מספרים בחסידות.

הרב רוזנצוויג היה קשור בלב ונפש למורו ורבו האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק עמו נועץ בכל נושא ועניין. גם בשנים האחרונות, בהן התנייד בשל חוליו בכסא גלגלים, התאמץ הרב רוזנצוויג להגיע לכל התפילות כשהרבי מעודדו ומראה לו כי הוא מעריך זאת.

"בשמחת תורה, באמצע ההקפות, הגיע הרבי עם ספר התורה במיוחד עד למקום בו ישב על הכסא, על מנת שיוכל לנשק את ספר התורה ללא מאמץ וקושי".

לפני למעלה משנה גילו אצל הרב רוזנצוויג מחלה קשה ומאז סבל ייסורים קשים ומרים כשהוא מאושפז בבתי חולים. הערב הוא נפטר לצערם של בני הקהילה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר