ללא התראה מוקדמת

פוטין הפתיע: הצבא הרוסי יתחיל לסגת מסוריה

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין הכריז הערב במפתיע כי הורה לצבא הרוסי להחל בנסיגה מסוריה. בפגישה שקיים הערב בקרמלין אמר פוטין כי הנסיגה תחל כבר מחר בבוקר וקרא להגביר את המאמצים לשלום בין הצדדים (אקטואליה)

פוטין (צילום: שאטרסטוק)

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין הכריז הערב (שני) במפתיע כי הורה לצבא הרוסי להחל בנסיגה מסוריה. לדברי פוטין, המבצע הצבאי בשטחו של בשאר אסד השיג את מרבית המטרות שהוצבו ולכן הכריז על המהלך המפתיע.

פוטין אמר בפגישה שקיים בקרמלין עם שרי החוץ וההגנה הרוסים כי הנסיגה מסוריה תחל כבר מחר בבוקר והורה על הגברת המאמצים לפיוס בין הצדדים שנלחמים בסוריה.

מוסד הנשיאות הסורי הודיע הערב כי אסד ופוטין סיכמו על צמצום הנוכחות האווירית של צבא רוסיה בסוריה. משטר אסד מסר עוד כי רוסיה התחייבה להמשיך לתמוך במאבקו של אסד בטרוריסטים.

כזכור, בחודשים האחרונים, לאחר מלחמת אזרחים שארכה יותר מארבע שנים, שלח פוטין את כוחות צבא רוסיה לסוריה בכדי לנסות ולעזור לבשאר אסד להתמודד עם המורדים.

הכוחות ששלח פוטין לסוריה סייעו לאסד לשבור את יריביו ומחנה האופוזיציה, בין היתר באמצעות הפצצות אוויריות כבדות על אזורי המורדים שעזרו לאסד להשתלט מחדש על שלטים שאיבד במהלך מלחמת האזרחים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר