צפו בווידאו

אייכלר לנתניהו: קח את האיומים שלנו ברצינות

ח"כ ישראל אייכלר תקף פעם נוספת את הרפורמים והזהיר את נתניהו: "כמה שהחרדים יפסידו מפירוק הממשלה, שרי הממשלה וראשיה, יפסידו הרבה יותר". צפו בווידאו (חרדים, פוליטי)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: ערוץ הכנסת, תמונה ראשית: יונתן זינדל, פלאש 90)

בדיון סוער שנערך הערב (שני) בכנסת, נאם ח"כ ישראל אייכלר מסיעת יהדות התורה ותקף את החלטת הממשלה להכיר ברפורמים.

"עם ישראל נמצא בתקופת מלחמה אזרחית מצד נערים סכינאים, השופכים דם יהודי בחוצות הערים. בשעה כזאת, היו צריכים בני ישראל מכל העדות להתאחד בתפילה ליד שריד בית מקדשנו ולקרא אל ה': "הצילה מחרב נפשי". במקום זאת באים פריצים לפרוץ פרצות בישראל ולחלל את קדושת הכותל המערבי ולטמא את טהרת המקוואות".

"הם יושבים באמריקה ושליחיהם עושים זאת במרד ובמעל, בהתרסה נגד כל קדשי ישראל. במהומות הכותל הם מוציאים את דיבת הארץ לעולם כולו ומסייעים לערבים הטוענים כי מדינת ישראל אינה ראויה לשמור על המקומות הקדושים וכי צריך להקים כוח רב לאומי לפקח על העיר העתיקה".

אייכלר הזהיר את ראש הממשלה מפני ה"מלכודת שיועצי אחיתופל לוחשים לו, שהחרדים יש להם הרבה מה להפסיד ולכן הוא לא צריך להיענות לדרישותיהם, כי לא יעיזו להפיל חוקים של הממשלה".

"לפני כמה שבועות הבאתי פה את דבר מועצת גדולי התורה שקראה שלא להכיר ברפורמים. היו כאלו שאמרו לראש הממשלה לא להתייחס שכן לחרדים יש מה להפסיד ראשית, זה נכון שעם ישראל יפסיד כאשר הממשלה תיכנע לריפורמים ובג"צ ותפגע בקדשי ישראל".

"שנית, כמה שהחרדים יפסידו מפירוק הממשלה, שרי הממשלה וראשיה, יפסידו הרבה יותר. בקרוב, אולי עוד לפני פורים תתכנס מועצת גדולי התורה. אם לא יאושר חוק המקוואות מועצת גדולי התורה תתכנס ותחליט על עתיד הממשלה וכן נעשה", הזהיר ח"כ אייכלר.

יצויין כי לכיכר השבת נודע כי כינוס מועצת גדולי התורה יידחה ככל הנראה לתחילת השבוע שאחרי פורים, זאת עקב העובדה שבשבוע הבא יהיו האדמו"רים עסוקים בהכנות לחג ובצרכי קהילות הקודש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר