החרדים ללפ"מ: דאג לתקציב פרסום שוויוני

ראשי הסיעות החרדיות בכנסת אריה דרעי, נפגשו עם מנהל לשכת הפרסום הממשלתית גדי מרגלית ודרשו להתאים את תקציב הפרסום במגזר החרדי לשיעורו של המגזר באוכלוסיה (ברנז'ה)

(באדיבות המצלם)

שינוי בלשכת הפרסום הממשלתית? ראשי הסיעות החרדיות בכנסת אריה דרעי, יעקב ליצמן ומשה גפני נפגשו הערב (שני) עם מנהל לשכת הפרסום הממשלתית גדי מרגלית ודנו עימו בהגדלת תקציבי הפרסום למדיה החרדית, זאת מאחר שהשקעות הפרסום במדיה החרדית בשנים האחרונות עומדות לדבריהם על כ-20 אחוזים מהגודל היחסי של החרדים בישראל.

בפגישה שהתקיימה בלשכתו של דרעי בכנסת העלו ראשי הסיעות החרדיות את הטענות נגד לשכת הפרסום הממשלתית, שלדבריהם משקיעה רק שני אחוזים מתקציבה לפרסום לאוכלוסייה החרדית, לעומת הגודל היחסי של החרדים בישראל שעומד על כ-10 אחוזים.

חברי הכנסת הדגישו בפני מרגלית כי לא מדובר בבקשה לתמיכה ביומונים החרדים ובמדיה החרדית אלא בחשש אמתי של חברי הכנסת מכך שפרסומי הממשלה המיועדים לציבור הרחב לא מגיעים לציבור החרדי בעקבות האפליה.

גורמים שנכחו בפגישה אומרים ל"כיכר השבת" כי התרשמו שבכוונתו של מרגלית לשנות את את נהלי הפרסום ולהגדיל משמעותית את תקציבי הפרסום. "במידה ולמרות השיחה הדברים לא ישתנו, חברי הכנסת והשרים ידאגו לשנות את המצב, כל אחד מעמדת הכוח שלו" אומר לנו הגורם המעורה בפרטים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר