דירוג שביעות הרצון

ליצמן, גפני ודרעי - מרוצים ומודים • התגובות

תוצאות הסקר שנחשפו ב'כיכר השבת' על שביעות הרצון של הציבור החרדי מהנציגים החרדים בכנסת ובממשלה, זוכה לתגובות חיוביות וסיפוק רב בקרב הנציגים שדורגו • אלו תגובותיהם לנתונים (בארץ)

ישראל כהן וישי כהן | כיכר השבת |
גפני, ליצמן ודרעי (צילומים: אלכס קולמויסקי, נועם מושקוביץ והדס פרוש - פלאש 90)

תוצאות הסקר שנחשפו ב"כיכר השבת" על שביעות הרצון של הציבור החרדי מהנציגים החרדים בכנסת ובממשלה, זוכה לתגובות חיוביות וסיפוק רב בקרב הנציגים שדורגו.

בשיחה עם "כיכר השבת" הגיבו שלושתם לתוצאות ומסרו כי הדירוג שקיבלו, כל אחד והדירוג שלו, מוכיחים כי הציבור למד להעריך את עבודת הנציגים וכי שביעות הרצון הגבוהה מפועלם מעודדת אותם להמשיך בעשייה.

ליצמן: "להיות ראשון זה מחייב"

שר הבריאות יעקב ליצמן הגיב בשיחה עם "כיכר השבת" לתוצאות הסקר ואמר כי "אני שמח לראות שהעשייה הרבה במשרד הבריאות זוכה לאהדה בציבור. תודתי לבורא עולם שזיכני להשפיע למען הכלל ולרווחתם".

"תפקידנו לעשות את המוטל עלינו במסירות ובהתמדה, באופן שיש בו להאהיב שם שמיים על הבריות ולא להיפך חלילה. אנו פועלים במחויבות לכלל הציבור בישראל, ללא הבדלים בין האוכלוסיות ובפרט לקידום מערכת הבריאות בישראל", אומר שר הבריאות.

ליצמן מוסיף ואומר כי "המשוב החיובי מהציבור מחזק אותנו להמשיך. כי להיות ראשון זה מחייב והאתגר הגדול איך להישאר במקום של העשיה למען עם ישראל".

גפני: "תחושה טובה, מעודד להמשיך"

יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני הגיב בשיחה עם "כיכר השבת" לתוצאות ואמר כי הציבור למד להכיר שנציגיו עובדים קשה בכל התחומים למענם. "בעבר היו תמיד טענות ותלונות על נציגי הציבור, היום העם חשוף יותר לפעולות שנעשות למען כולם, חרדים כחילונים, ואין ספק שהשינוי ניכר לא רק בציבור החרדי אלא בציבור הכללי שמעריך יותר ויותר את פעילותם של נציגי הציבור החרדי".

גפני מוסיף ואומר כי "אין ספק שהאהדה ברוך השם גדולה והולכת מידי יום, וזו בהחלט תחושה טובה, שלאחר שנים רבות של פעילות למען הציבור, האהדה וההערכה של הציבור רק גדלים, ואין ספק שהדבר רק מחזק ומעודד את נציגי הציבור להמשיך בפועלם למען בכלל".

לשכת דרעי: "ממשיכים במלוא התנופה"

מלשכת יו"ר ש"ס השר אריה דרעי הגיבו בשיחה עם "כיכר השבת" לתוצאות הסקר ואמרו כי "הציבור החרדי והספרדי מביע את הערכתו לפעילותה העניפה של תנועת ש"ס בהנהגת מועצת חכמי התורה".

לדברי אנשיו של דרעי, "הסקר האמיתי מתבצע בש"ס מידי יום ומידי שעה, באמצעות מאות ואלפי פניות ציבור המטופלות במהירות ובמקצועיות. ברוך השם הערנו לתחייה מנועי עשייה גדולים בציבור הספרדי - החל מביטול גזירות בתחום הגיוס וחוקים נוספים, השבת תקציבי הישיבות והכוללים, הענקת תנופה לרשת החינוך 'בני יוסף' ושורת הטבות למשפחות ברוכות ילדים ואוכלוסיות חלשות".

"לש"ס אין עדיין עיתון יומי שיפאר את הפעולות החשובות הנעשות מידי יום על ידי נציגי ש"ס", מוסיפים אנשי הלשכה, "ולמרות זאת אנחנו ממשיכים במלוא התנופה לסייע לציבור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר