פיוס בחסידות

אשת האדמו"ר מביאלה בני ברק ויתרה על הדירה לאחיה: "בשביל השלום"

הרבנית מביאלה בני ברק החליטה לוותר על הדירה לאחיה, הרבי מקרעטשניף-ירושלים, זאת לקראת חתונת נכדתו של הרבי: "יש כיום כל כך הרבה צרות, השם ירחם, חייבים ללמד זכות" אמרה (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
האדמו"ר מקרעטשניף ירושלים (ארכיון)

בבני ברק תיערך הערב (שלישי) שמחת נישואי נכדת האדמו"ר מקרעטשניף-ירושלים, בת לחתנו רבי משה אשכנזי, בהשתתפות מאות חסידים שיגיעו לשמוח בשמחת רבם.

אורחת נדירה שצפויה הפעם באורח חריג להשתתף בשמחה הינה אחותו של הרבי, הרבנית מביאלה ב"ב, שתגיע יחד עם בעלה. בכך צפוי להסתיים סכסוך עקוב של למעלה מ-10 שנים.

הכל החל לאחר פטירתו של האדמו"ר רבי צבי הירש מקרעטשניף סיגעט זצ"ל, כאשר נוצרה מחלוקת בין הבן האדמו"ר רבי ניסן רוזנבוים מקרעטשניף ירושלים, לאח האדמו"ר מקרעטשניף סיגעט ולאחות הרבנית ראצ'ה ברכה רבינוביץ, רעיית האדמו"ר מביאלה ב"ב.

עיקר הסכסוך בין האח מירושלים לאחות מב"ב התנהל סביב בעלות על דירה שלדברי הרבנית, אביה האדמו"ר זצ"ל הוריש לה כהכרת הטוב על כל השנים בהן טיפלה באמה החולנית עד עצם היום הזה. לטענת הרבנית, האח הרבי מירושלים סירב להעביר את הסכום ובשל כך נוצרה מחלוקת עזה בין החצרות.

האדמור מביאלה ב"ב עצמו הגיע מידי פעם לאירועים ולשמחות אצל גיסו, אולם רעייתו הרבנית החרימה את הביקורים המשפחתיים מכל וכל.

פריצת הדרך אירעה כאשר המחותן רבי משה אשכנזי שיגר הזמנה לאדמו"ר מביאלה ב"ב ורעייתו שהפעם החליטה להיעתר ולהגיע להשתתף בחתונה.

"למרות שלא קיבלתי שקל החלטתי להשתתף בשמחת אחי למען השלום", הצהירה הרבנית באוזני ידידותיה שבירכו על המהלך המפתיע. לדבריה, מדובר בצעד שיעשה נחת רוח לאביה עליו השלום. "למרות שלא באו לקראתי הרי שבשביל כבוד המשפחה וקידוש השם אני מוכנה לוותר ולהגיע לחתונה" הצהירה הרבנית.

"יש כיום כל כך הרבה צרות, השם ירחם, חייבים ללמד זכות על עם ישראל ולכן אני מוכנה לעשות את הצעד הראשון למען השלום" הודיעה הרבנית בנחרצות והחליטה לצאת לשמחת אחיה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר