אות כבוד והערכה לציבור החרדי / ירח טוקר

יועץ התקשורת של יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני, ירח טוקר, בטור מיוחד ל"כיכר השבת" על דירוג שביעות הרצון • "אות כבוד והערכה לציבור החרדי שאלו הם שלוחיו" (דעות)

ירח טוקר | כיכר השבת |
ירח טוקר (צילום: ריקי קנטרוביץ)

אהדת הציבור החרדי ולא פחות הציבור הכללי לנציגות החרדית, איננה דבר מובן מאליו. בכל מערכת בחירות אנו, אנשי ההסברה, נתקלים בשאלות וטרוניות כדוגמת "מה הם עשו בכלל?" ו"הם לא עושים כלום", וכעת, כיום, אנו ניצבים בתחנת זמן בה הציבור החרדי וגם חלקים נרחבים בציבור הכללי מעריכים את הנציגות החרדית ומרגישים שהנציגים הם אכן נציגיהם.

הדירוג החרדי • קרא עוד:

כאשר יו"ר ועדת הכספים החל את תפקידו בקדנציה הראשונה, לא חלמנו שיהפוך לדמות כלכלית ומוערכת לא רק בעיתונות החרדית אלא בכלי התקשורת הכלליים, הכלכליים והבינלאומיים. הקשרים שצבר עם מנהיגים בינלאומיים ודמויות כלכליות בכירות כדוגמת נגיד בנק ישראל סטנלי פישר, ידידות אמיצה שגיבש עם שר האוצר יובל שטייניץ, ופעילותו המדהימה והבלתי פוסקת הפכה אותו לדמות דומיננטית בכלכלה הישראלית, כלוחם חברתי וכאיש חרוץ ופעלתן כפי שתמיד היה.

מה שנכון היה בקדנציה הקודמת כיו"ר ועדת הכספים, נכון לעת עתה כפליים. ראשית, האוכלוסיות שטיפח גפני כדוגמת המפעלים הרבים שמנע את סגירתם כמו פרי הגליל בחצור הגלילית, תע"ש ומפעלי תעשיה רבים אחרים זוכים גם היום לגב הכלכלי והפוליטי שלו, גם ארגונים ויחידים כמו ניצולי השואה שעבורם לחם כל שנותיו בכנסת הפכו לבני בית בוועדת הכספים.

גפני שמסרב בתוקף להיות שר בממשלה בשל אהבתו והצלחתו הרבה בתחום החקיקה אשר אסורה על השרים, ממשיך גם היום כמו ב-28 שנותיו בכנסת לחוקק ולחוקק ולהיות שוב ושוב הח"כ המחוקק הפעיל בכנסת.

חלקים כה רבים שלא חשו בעבר שייכים מציבור החרדים העובדים שנמצאים כיום בדיונים בוועדת הכספים מעת לעת בהם מעלה הרב גפני את נושא התעסוקה בציבור החרדי, ומרגישים בני בית, ועד פעילי איכות הסביבה שמצהירים שגפני הוא הח"כ השחור הכי ירוק בכנסת.

גפני הצליח בשנותיו לייצר קונצנזוס כה נרחב בבנין, שמאל וימין, דתיים וחילונים, וההערכה הזו, הבאה לידי ביטוי לא רק במדיה ובתקשורת עימה אני עוסק יום יום, מעידה יותר מכל על השינוי שחל.

הציבור החרדי ימשיך להצביע יהדות התורה כפי שעשה תמיד, והציבור הכללי לצערנו לא יעשה זאת בהיקפים משמעותיים בשל סטריאוטיפים כאלו ואחרים שיש ומנסים להיאבק בהם, אך ההערכה המופנית כיום באופן גורף כלפי נציגי הציבור החרדי, היא כמים קרים על נפש עייפה, היא אות כבוד והערכה לא רק לגפני וחבריו שעובדים יום יום, שעה שעה, למען הפרט ולמען הכלל, אלא לכל הציבור החרדי שאלו, אלו הם שלוחיו הנאמנים.

* הכותב הוא יועץ התקשורת של יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר