הפתעה ב'הפלס'

אברהם טריגר במודעת ברכה ל... איסר בריסק

ב"הפלס" מתפרסמת הבוקר מודעת ברכה מפתיעה לאברהם איסר בריסק, מנכ"ל משרד הפרסום 'בולטון פוטנציאל', עליה חתום אברהם טריגר, מנהל המאבק במשרדי הפרסום בעקבות החרם (מדיה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אברהם איסר בריסק (צילום: אברימי ברגר)

בעולם הפרסום של המגזר החרדי הופתעו הבוקר (רביעי) לראות בעיתון 'הפלס' מודעת ברכה המיועדת לאברהם איסר בריסק, מנכ"ל משרד הפרסום 'בולטון פוטנציאל', כאשר החתום על המודעה הוא לא אחר מאשר אברהם טריגר, המפעיל בשנתיים האחרונות את 'קו המאבק' נגד החרמת העיתון על ידי משרדי הפרסום.

במודעה נכתב: "טנא מלא ברכות - ברכת מזל טוב חמה ולבבית נשגר קמיה איש האשכולות, ברוך המעש וברוך הכישרונות הר"ר אברהם איסר בריסק הי"ו מנכ"ל משרד הפרסום 'בולטון פוטנציאל' לרגל אירוסי בנו בשעטומ"צ עם בת הר"ר אייזיק פריד הי"ו מנכ"ל ארגון 'הידברות'. יהא רעווא שיעלה הזיווג יפה לתפארת המשפחות הרוממות. בברכה - אברהם טריגר".

פרסום המודעה עורר תהיות שהביאו לפרשנויות שונות בחוגי המדיה החרדית. החל מהערכה כי מדובר ברעיון מקורי של "משנכנס אדר מרבין בשמחה" ועד לגל שמועות על משהו חדש שמתרקם מאחורי הקלעים, לאחר שהסדר השלום הקודם, לפני מספר חודשים, נכשל.

המודעה ב'הפלס', הבוקר

אברהם טריגר עצמו מסביר כי "אין לי שום דבר נגד איסר בריסק באופן אישי. אדרבה אני מחבב אותו וידוע לי שהוא מתנגד לכל ההחרמה שהביאה את שוק הפרסום החרדי לבוץ עמוק. ברור לי כיום שאם זה היה תלוי רק בו, החרם המטופש והמרושע היה מגיע לסיומו וגם לא היה מתחולל הפיצוץ שטירפד את המיתווה שגובש בשעתו עם המשרדים".

"בריסק רואה את הדברים בצורה עניינית כאיש מקצוע, בניגוד לכמה מהאחרים המודרכים משנאה לוהטת לבני התורה או שהם משוחדים ופועלים ממניעים פוליטיים ידועים, ולא אפרט יותר", מוסיף טריגר.

טריגר מוסיף ואומר כי "בכל מקרה ביום שמחת לבו אני מצטרף בכנות לכל המברכים אותו, ולא צריכים לעשות מזה ענין גדול".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר