טרגדיה רביעית

מראשי המתנדבים: הרב אביש ויזל ז"ל

בשעות הצהריים הסתלק בפתאומיות לבית עולמו הרב אביש ויזל ז"ל מראשי מתנדבי זק"א בערים רחובות ואשדוד ומתנדב בארגוני הצלה וחסד נוספים, לאחר שהתמוטט בביתו (דיין האמת)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הרב אביש ויזל ז"ל (באדיבות המצלם)

טרגדיה נוספת והפעם בעיר אשדוד: בשעה האחרונה (רביעי) נסתלק בפתאומיות לבית עולמו הרב אביש ויזל ז"ל מראשי מתנדבי זק"א בערים רחובות ואשדוד ומתנדב בארגוני הצלה וחסד נוספים.

בשעות הצהריים הוזעקו כוחות ההצלה לביתו של המתנדב לאחר שנמצא כשהוא מחוסר הכרה.

לאחר פעולות החייאה ממושכות, נאלצו לקבוע את מותו במקום. בן 65 בפטירתו.

בארגון זק"א פרסמו הודעת אבל על פטירתו בה נאמר: "המומים וכואבים עד דכדוכה של נפש בהסתלקותו הפתאומית והטראגית בטרם עת של המתנדב היקר שעסק רבות בחסד של אמת הרב אביש ויזל (צוות רחובות - אשדוד)".

יו"ר זק"א יהודה משי זהב מספר ל"כיכר השבת" על "אדם יקר, מתנדב ואיש חסד ברמ"ח אבריו, שהיה פעיל רבות למען החיים ולמען כבודם של המתים".

"הוא היה יוצא לקריאות רבות ביום ובלילה, בחורף ובקיץ, תמיד למען המטרה הקדושה של הצלת חיי אדם או שמירה על כבוד הנפטרים", אומר משי זהב ומוסיף כי "כולנו בצער גדול על לכתו בטרם עת של איש יקר ואהוב שהיה חלק מאיתנו".

ישראל יעקב ירט, מגדולי המתנדבים ב"איחוד הצלה", סופד לו בשחה עם "כיכר השבת" ואומר כי "כמתנדב איחוד הצלה בצוות הוא היה לאות ולמופת, להערכה ולחיקוי, איך בגיל כזה לצאת לכל קריאה ולא משנה מה היא. כמתנדב זק"א לא היה אירוע שאביש לא היה בדרך. זירות קשות, זירות כואבות, אביש שם. עזר הרבה ליהודים שהיו צריכים עזרה במשטרה היה איש שכולו 24 שעות של נתינה ועזרה ליהודים. אני פשוט בשוק".

מסע הלוויתו יצא בשעה 18:00 מביתו ברחוב רשב"י 10 אשדוד לבית העלמין ברחובות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר