הסיקריקים מכים שוב

בגלל דגל ישראל: ספרי טלפונים נגנבו והושחתו, 3 נעצרו

שלושה תושבי בית שמש חשודים בגניבת והשחתת אלפי ספרי טלפונים בשל תמונת אבוטבול עם דגל ישראל. בצהריים הם נעצרו ומעצרם הוארך. בתגובה, רכבו של מפיץ הספר הותקף (בארץ)

הרכב שהותקף (צילום: יעקב לדרמן - פלאש 90)

הסיקריקים מכים שוב: במהלך הלילה (שלישי) גנבו שלושה תושבי בית שמש המזוהים עם ה"סקריקים" אלפי ספרי טלפונים של "המדריך החרדי" שיועדו לחלוקה בעיר בית שמש. בעקבות הגניבה נגרם נזק של כ-130,000 שקלים לחברת "המדריך החרדי", זאת בעקבות תמונה של ראש עיריית בית שמש, משה אבוטבול, בה הופיע עם דגל ישראל.

לאחר גילוי הגניבה הזעיק המפיץ בבית שמש את המשטרה שפתחה בחקירה מיידית, ולאחר מרדף ומעקב נעצרו שלושה חשודים במעשה. לפני זמן קצר הוארך מעצרם בבית משפט השלום בירושלים.

לאחר המרדף נמצאו חלק מספרי הטלפונים, אלא שחלק משמעותי מספרי הטלפונים נזרקו לפחי אשפה והושחתו לאחר שנשפך עליהם מים וחומרים אחרים.

גורמים המעורים בנושא מספרים ל"כיכר השבת" כי בימים האחרונים קיבלו המפיץ, כמו גם חברת "המדריך החרדי", איומים טלפונים על כך שיפגעו בחברה ובספרי הטלפונים, אלא שהמפיץ והחברה לא סברו שמדובר באיום משמעותי בעקבות קשרי עבודה בין החברה לגורמים ב"עדה החרדית".

בשעות האחרונות, לאחר מעצר החשודים במעשה בעקבות התלונה שהגיש המפיץ, הותקף המפיץ בבית שמש על ידי גורמים המזוהים עם הסקריקים בבית שמש, במהלך התקיפה גם נגרם נזק לרכבו של המפיץ.

גורמים המעורים בנושא בספרים כי ההתקפה הגיעה בהפתעה בעקבות העובדה כי "המדריך החרדי" סרב לפרסם פרסומים שונים לגבי לימודים אקדמיים וכדומה, על מנת שלא לגרום לפיצוץ עם הקהילות הקיצוניות. לטענתם הופתעו מהתירוץ החדש של הסקריקים שסבורים כי הופעת דגל ישראל בתמונה בה מופיע ראש העיר היא סיבה לגרום נזק שמוערך בעשרות אלפי שקלים.

מהמדריך החרדי נמסר בתגובה: "המדריך החרדי" הינה המדיה היחידה המקובלת על כל חצרות וקהילות החרדים לדבר ה' ללא הבדל חוג עדה וקהילה מזה למעלה מ-25 שנה.

"מאז ומתמיד, ועדת הרבנים של "המדריך החרדי" עוברת על כל המידע הנכנס למדריכי הטלפונים שלנו, על מנת לתת מדיה נקייה ואיכותית - הן מבחינה הלכתית והן מבחינה מקצועית - לכל המגזר החרדי. העובדה הזו ידועה היטב לכולם וראיה לדבר: למעלה מ-100,000 בתי אב במגזר החרדי משתמשים מידי יום במדריכי הטלפון שלנו.

"למרות הנזק הרב שנגרם הלילה, הנהלת "המדריך החרדי" דואגת להדפיס במהירות האפשרית את הכמות שנגנבה, על מנת להעניק את השירות הטוב ביותר ללקוחות המרוצים של "המדריך החרדי" ולכלל תושבי בית שמש, ללא יוצא מן הכלל."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר