המנכ"ל זומן לשימוע, נשקלת חקירה פלילית נגד רכבת ישראל

בעקבות תאונת הרכבת לפני יומיים סמוך לדימונה, במהלכה דלף החומר הכימי המסוכן ברום לאוויר, זומן מנכ"ל רכבת ישראל בועז צפריר לשימוע. כך הודיע המשרד להגנת הסביבה (חדשות, בארץ)

רכבת, ארכיון (Hilla Gutrayman /Flash90)

תאונת הרכבת בדימונה: המשרד לאיכות הסביבה הודיע היום (רביעי) כי בעקבות תאונת הרכבת לפני יומיים סמוך לדימונה, במהלכה דלף החומר הכימי המסוכן ברום לאוויר, זומן מנכ"ל רכבת ישראל, בועז צפריר, לשימוע במהלכו יבחנו הגורמים המקצועיים במשרד את האפשרות להגשת כתב אישום נגד החברה שנחשדת בהפרת כללי הבטיחות.

במכתב שנשלח הערב למנכ"ל רכבת ישראל ולאחראי על בטיחות החומרים המסוכנים בחברה נכתב בין היתר כי "עולה חשש שברכבת ישראל מפרים את תנאי היתר הרעלים שבידיהם, דבר המהווה עבירה לכאורה על הוראות חוק החומרים המסוכנים".

במסמך נכתב עוד כי "ניטור החומרים באוויר שנערך בשטח הצביע על זיהום אוויר חזק של חומר מסוכן מסוג ברום בסביבה שמהווה הפרה על חוק 'אוויר נקי'". בעקבות ההפרות לכאורה, נכתב, "שוקלים במשרד להגנת הסביבה לבטל את היתר הרעלים של רכבת ישראל שמשמעו איסור על הובלת חומרים מסוכנים, עד אשר ינקטו הצעדים הנדרשים למניעת מקרים דומים".

מרכבת ישראל נמסר בתגובה כי "אנו תמהים על הודעת המשרד לאיכות הסביבה עוד טרם הושלמו הבדיקות הרלוונטיות ברכבת ובמשרד התחבורה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר