משפחות נרצחי גל הטרור קוראות: בואו לתפילה בכותל

משפחות הנרצחים בגל הטרור שמכה בישראל מזה מספר חודשים, מתאחדות לתפילה משותפת וקוראות לציבור הרחב להתאסף ברחבת הכותל בערב תענית אסתר לעצרת זעקה ותחינה (חדשות)

שאול כהנא | כיכר השבת |
זירת פיגוע (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

משפחות הנרצחים בגל הטרור שמכה בישראל מזה מספר חודשים, מתאחדות לתפילה משותפת וקוראות לציבור הרחב להתאסף ברחבת הכותל בערב תענית אסתר לעצרת זעקה ותחינה.

עצרת התפילה תתקיים ביום שלישי י"ב אדר ב' בשעה 16.30, וצפויים להשתתף בה הרב חיים דרוקמן, ראש ישיבת חוט של חסד הרב שלום הרוש, רבה של צפת הרב שמואל אליהו ורבים אחרים. ההחלטה לקיים תפילה משותפת התקבלה בעקבות סיפור המגילה והמצב הקשה הפוקד את ישראל.

במכתב שהפיצו המשפחות נכתב כי "אנו, ששיכלנו את היקרים לנו בחודשים האחרונים, נעמוד בתפילה לפני בורא עולם בכותל המערבי בערב תענית אסתר. נבקש מבורא עולם לעצור את מסעות הרצח הללו ברחובות ישראל. נזעק נתפלל ונאמר לבורא עולם: די! מספיק סבלנו שנאה. מספיק סבלנו כאב. מספיק סבלנו שפיכות דמים. אנחנו רוצים למלא את תפקידנו מתוך אורה ושמחה וששון ויקר".

"נאחז בדרכה של אסתר המלכה שביקשה לכנוס את כל היהודים לתפילה, וזכתה ללבוש אומץ ומלכות והצילה את עם ישראל". לסיום מבקשים בני המשפחות מכל מי שיכול להגיע לתפילה לעשות זאת: "אנו מבקשים מכל מי שכואב להצטרף אלינו. שתהיה תפילת רבים. תפילה מכל הלב. כאיש אחד בלב אחד. תפילה של דמעות שפותחות שערי שמים. ואין הקב"ה מואס בתפילתם של רבים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר