"ראינו ניסים גלויים"

בשורות טובות: הפעוט דניאל גרסון שטולטל משתחרר לביתו

בשעה זו משתחרר לביתו התינוק דניאל חיים גרסון שאושפז לפני כשבועיים לאחר הפציעה הקשה בעקבות הטלטול שעבר ככל הנראה על ידי המטפלת. אביו ל"כיכר השבת": "ראינו ניסים גלויים" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
עידן ולירון גרסון, הוריו של הפעוט (עידו ארז - ynet)

בשורות טובות: בשעה זו (חמישי) משתחרר לביתו התינוק דניאל חיים גרסון שאושפז לפני כשבועיים לאחר הפציעה הקשה בעקבות הטלטול שעבר ככל הנראה על ידי המטפלת סימונה רז בביתה שהה.

בשיחה עם "כיכר השבת", אומר אביו עידן גרסון: "תפסתם אותנו בזמן שמח, מה שאני יודע שברוך השם אנחנו משתחררים הביתה".

"החלק הקשה אמנם מאחורינו וראינו ניסים גלויים", מספר האב הנרגש, "אבל אנחנו יודעים שיש עוד דרך ארוכה וממושכת של שיקום ואנחנו מבקשים מהקדוש ברוך הוא שייתן לנו את הכוחות. מדובר בטיפול שיקום ומעקב אחרי דניאל בכדי לוודא שאכן לא נשאר כל נזק והוא ישוב במהרה לשיגרה".

האבא מוסיף בקול נרגש: "אני רוצה להודות לכל עם ישראל שהתפללו למען דניאל חיים שלנו, כל מי שחש איתנו שותף וכפי שנאמר ישראל ערבים זה לזה, לכולם אנחנו אומרים תודה ומבקשים להמשיך בתפילות לרפואתו השלימה של דניאל חיים בן לירון".

אתמול הוארך בבית המשפט מעצר הבית של המטפלת עד ליום ראשון. בפתח הדיון, שוחחה המטפלת סימונה רז עם 'חדשות 2' ואמרה כי לא פגעה בדניאל.

עו"ד ששי גז, פרקליטה של רז אמר: "מרשתי לא פגעה בילד, לא נגעה בו. היא טיפלה בו במסירות רבה מאוד, והשחרור שלה והמשך החקירה מעידים על כך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר