מרגש

צפו: הפעוט דניאל גרסון יוצא מבית החולים

התינוק דניאל חיים גרסון, בן ה-4 חודשים, שעל פי החשד טולטל על ידי המטפלת שלו שוחרר בצהריים לביתו מבית החולים 'שניידר'. ד"ר אלחנן נחום: "כמעט בלתי נתפס לראות אותו ככה" • צפו (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ד"ר אלחנן נחום, עידן גרסון ובנו דניאל חיים (צילום: שניידר)

התינוק דניאל חיים גרסון, בן ה-4 חודשים, שעל פי החשד, טולטל על ידי המטפלת שלו ואושפז במרכז שניידר לרפואת ילדים לפני כשבועיים וחצי, שוחרר בצהריים (חמישי) לביתו מבית החולים.

עידן, אביו של דניאל חיים אמר לכלי התקשורת עם השחרור כי "דניאל חיים משתחרר היום מבית החולים, אמנם יש לנו דרך ארוכה לשיקום, אך כל הטיפול המסור שקיבלנו, כל התפילות של עם ישראל, התהודה הגדולה, החיבוק הגדול, הביאו לרגע מרגש זה".

בשיחה עם "כיכר השבת" מוקדם יותר אמר אביו עידן גרסון: "תפסתם אותנו בזמן שמח, מה שאני יודע שברוך השם אנחנו משתחררים הביתה. החלק הקשה אמנם מאחורינו וראינו ניסים גלויים, אבל אנחנו יודעים שיש עוד דרך ארוכה וממושכת של שיקום ואנחנו מבקשים מהקדוש ברוך הוא שייתן לנו את הכוחות. מדובר בטיפול שיקום ומעקב אחרי דניאל בכדי לוודא שאכן לא נשאר כל נזק והוא ישוב במהרה לשגרה".

האבא מוסיף בקול נרגש: "אני רוצה להודות לכל עם ישראל שהתפללו למען דניאל חיים שלנו, כל מי שחש איתנו שותף וכפי שנאמר ישראל ערבים זה לזה, לכולם אנחנו אומרים תודה ומבקשים להמשיך בתפילות לרפואתו השלימה של דניאל חיים בן לירון".

ד"ר אלחנן נחום, מנהל היחידה לטיפול נמרץ במרכז שניידר לרפואת ילדים אמר עם השחרור כי "אני זוכר את היום שדניאל חיים הגיע אלינו, היינו מאד מודאגים. היום, כמעט בלתי נתפס לראות אותו ככה, אין ספק שבעתיד הוא יחזור לעצמו".

פרופ' שי אשכנזי, מנהל מחלקת ילדים א' במרכז שניידר לרפואת ילדים: "אני מאושר לראות את דניאל חיים יוצא הביתה, ילד בריא וחייכן, מאחל למשפחה שיגדלו אותו באושר".

כזכור, לפני כשבועיים וחצי הגיע למרכז שניידר התינוק דניאל חיים בן ה-4 חודשים ואושפז ביחידה לטיפול נמרץ במרכז שניידר כשהוא מונשם ומורדם. בהמשך חל שיפור במצבו והוא הועבר לטיפול במחלקת ילדים א' במרכז שניידר. היום כאמור, שוחרר לביתו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר