בעקבות סערת הרפורמים

נשיא המועצת לנתניהו: "אתן לש"ס הוראה לפרוש מהממשלה"

ל"כיכר השבת" נודע כי נשיא מועצת חכמי התורה של ש"ס הגאון חכם שלום כהן הודיע הבוקר כי אם לא יושג הסדר מקובל בנוגע לכותל, הוא יורה לנציגי ש"ס לפרוש מממשלת נתניהו (חרדים, חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
ראש הישיבה הגר"ש כהן ובנימין נתניהו (צילום: יעקב כהן)

פרסום ראשון: נשיא מועצת חכמי התורה ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן, תקף היום (חמישי) בחריפות את התנהלות הממשלה בסוגיית הרפורמים ושיגר מסר חריף לראש הממשלה בנימין נתניהו: "אני אורה לנציגי לפרוש מהממשלה אם לא יגיעו להסדר בסוגיית הכותל המערבי".

בשיחות סגורות הבוקר בביתו שבעיר העתיקה, התבטא בחריפות נשיא המועצת ותקף את התנהלות הממשלה עד כה בסוגיית הכותל הרפורמי: "הם (הרפורמים) הורסים את הדת היהודית ופוגעים בכל הקדוש לנו". לדברי המקורבים, "הרב הביע זעזוע וכאב עמוק על הנעשה בימים האחרונים והפולמוס המתמשך סביב ההכרה בתנועה הרפורמית.

לדבריהם של המקורבים, הרב שיגר מסר חריף לראש הממשלה בנימין נתניהו: "אני אורה לנציגיי לפרוש מהממשלה אם לא יגיעו להסדר בסוגיית הכותל המערבי".

גורמים בש"ס אומרים כי "נדמה שלראשונה מאז הקמת הממשלה לפני כשנה, ישנו איום ממשי על ממשלת נתניהו אשר יוצא מפיו של נשיא המועצת באופן ברור ומאיים על שלמות הקואליציה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר