מכתב מממיטת חוליו

הגאון רבי יעקב אדלשטיין: כך תתחזקו לרפואתי השלימה

לאחר צאת השבת, שיגר הגאון רבי יעקב אדלשטיין, רבה של רמת השרון המאושפז במצב קשה בבית החולים 'שיבא', מכתב חיזוק בכתב ידו, בו מורה במה יש להתחזק לרפואתו (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הגר"י אדלשטיין (צילום: יעקב כהן)

בשעות הלילה אמש (מוצאי שבת) שעה קלה לאחר צאת השבת, שיגר הגאון רבי יעקב אדלשטיין, רבה של רמת השרון המאושפז כשהוא במצב קשה בבית החולים 'שיבא' בתל השומר, מכתב חיזוק מיוחד לתלמידיו ומעריציו בכתב ידו, בו מורה להם במה יש להתעורר ולהתחזק לרפואתו השלימה.

"מוצאי שבת ויקרא תשע"ו", כותב הגר"י אדלשטיין, "א. כבר ידוע לרבים מצבי, ואני הזקוק לפרקליטין, מביע תודה ויישר כח, לכל אחד שמתפלל ומתחזק באיזה דבר".

"ב. הרבה שאלוני במה להתחזק, ובאמת כל אחד מה שיראה רצוי", כותב הרב אדלשטיין. "ג. ולכל מי שקיבל תועלת מהשיעורים והשיחות בישיבות שלימדתי שם, יהיה לי נחת רוח אם יתחזק, וישמע בכוונה את קדיש דרבנן, ואמן, בלי להפסיק בדיבור או באיזו פעולה, כגון קיפול התפילין וכד'".

מכתבו של הגר"י אדלשטיין

לסיום כותב הרב אדלשטיין: "ד. להיזהר לא להעיר הערות למי שאינו מקיים, רק רב לתלמיד ינהג כחכמתו. המצפה לרחמי שמים וגאו"ש , דו"ש באה"ר. יעקב אדלשטיין". יצוין כי המכתב מתפרסם הבוקר גם "ביתד נאמן".

בתוך כך בהיכלי הישיבות והכוללים נמשכים התפילות לרפואתו השלימה של רבי יעקב בן מרים שיחלים במהרה.

בסוף השבוע הגיעו לבקרו במיטת חוליו מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי וכן הגאונים הגדולים ראשי ישיבת פוניבז' אחיו הגרי"ג אדלשטיין והגרב"ד פוברסקי ששוחחו עימו בדברי תורה ואיחלו שיחלים במהרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר