חמישה פצועים מטורקיה נחתו בישראל; הנרצח השני: יונתן שור הי"ד

שני מטוסים של מד"א נחתו בנתב"ג ועליהם חמישה פצועים מהפיגוע באיסטנבול. מטוס חיל האוויר ישיב עמו את יתר הפצועים וגופות שלושת ההרוגים. הותר לפרסום: ההרוג השני יונתן שור הי"ד (חדשות)

(צילום: דוברות זק"א)

שני מטוסים של משלחת מד"א לטורקיה, נחתו הלילה והבוקר (ראשון) בנתב"ג ועליהם חמישה פצועים מהפיגוע שאירע בשבת באיסטנבול ובו נרצחו שלושה ישראלים.

בתוך כך הותר לפרסום כי הנרצח השני בפיגוע בתורכיה הוא יונתן (יוני) שור הי"ד, נשוי ואב לשניים. שטס לטורקיה עם רעייתו לרגל יום הולדתו ה-40.

המטוס הראשון נחת בשעה 01:30 ובו שלושה פצועים קל, המטוס השני נחת לאחר השעה שש בבוקר ובו שני פצועים נוספים באורח קל עד בינוני.

כל הפצועים פונו באמבולנסים של מד"א לבתי החולים איכילוב בתל אביב ושיבא בתל השומר.

בבתי החולים באיסטנבול עדיין מאושפזים חמישה פצועים, ארבעה מהם במצב קשה ואחד בינוני. צוותי מד"א משגיחים עליהם מתוטך תקווה כי מצבם יאפשר להטיס אותם בצהריים לארץ.

במקביל המריא הבוקר מבסיס תל נוף מטוס של צה"ל ועליו כוחות מפיקוד העורף, חיל האוויר, יחד עם חדר ניתוח וטיפול נמרץ. מטרת הטיסה היא להשיב את גופות ההרוגים ויתר הפצועים.

פנינה גרינפילד, אחת הפצועות שהגיעו עם מטוס מד"א שנחת הלילה, מרה מיד עם הנחיתה כי "אני מרגישה כרגע בסדר. אני שמחה שהגעתי לארץ. נפצעתי ברגל השמאלית. יש לי שבר ברגל ויש לי רסיסים. אני מודה לצוותים שהחזירו אותנו לכאן, הם היו מקסימים. אני מבקשת לאחל החלמה מהירה לכל הפצועים ולהשתתף בצער המשפחות שאיבדו את יקיריהם".

בתוך כך צוות מתנדבי זק"א בפיקודו של מתי גולדשטיין ובפיקוחם וסיועם של הרב מנדי חיטריק רב הקהילה האשכנזית בטורקיה והרב יצחק איברהים זדה נשיא הקהילה היהודית בטורקיה, סיימו הלילה את מלאכת הזיהוי, איסוף הממצאים והטיפול בכבוד המת של שלשת ההרוגים הישראלים שנרצחו בפיגוע.

עם סיום הטיפול ארזו המתנדבים את גופות ההרוגים בארונות קבורה והם יועברו כאמור לקבורה בישראל עם מטוס חיל האוויר הישראלי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר