נתניהו: "אין הצדקה לטרור, לא באיסטנבול ולא בירושלים"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בפתח ישיבת הממשלה לפיגוע בטורקיה ואמר כי מי שלא מגנה טרור בכל מקום הוא תומך טרור. בהתייחסו לסערת שוברים שתיקה הודיע כי זה בחקירה (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: מרק ישראל סלם - פול)

ראש הממשלה בנימין נתניהו, פתח הבוקר (ראשון), את ישיבת הממשלה השבועית בתנחומים למשפחות שלושת הנרצחים בפיגוע בטורקיה: "אני מבקש לשלוח תנחומים למשפחות הנרצחים בטורקיה ולאחל החלמה לפצועים. מטוס חיל האוויר ובו משלחת צה"ל יצא לאיסטנבול הבוקר כדי להשיב ארצה את הפצועים ואת ארונות הנרצחים".

"אני מבקש לשבח את אנשי משרד החוץ על עבודתם המסורה והמקצועית, הן באיסטנבול והן בירושלים" הוסיף.

לדבריו: "הטרור זורע מוות והרס ברחבי העולם. ישראל עומדת בחזית המאבק נגד הטרור העולמי. המאבק הזה הוא קודם כל צבאי, אבל לא פחות מכך הוא מוסרי. נקודת המפתח למאבק המוסרי בטרור היא להבהיר שהטרור, רצח חפים מפשע, אין לו שום הצדקה בשום מקום – לא באיסטנבול, לא בחוף השנהב וגם לא בירושלים. מי שלא מגנה טרור, תומך בטרור".

נתניהו התייחס לסערה סביב תחקיר חדשות 2 על ארגון השמאל הקיצוני 'שוברים שתיקה' שאספו מידע מסווג על צה"ל ואמר: "מי שמוביל את המאבק הצבאי בטרור הם צה"ל וכוחות הביטחון. הניסיון להכפיש את חיילי צה"ל הוא פסול בפני עצמו, אבל הניסיון לאסוף עליהם חומר מודיעיני הוא בלתי נסבל והוא מטופל על ידי הגורמים האמונים על כך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר