אוהד מושקוביץ עם לחן חדש: "ותעלנו בשמחה" • צפו בביצוע בכורה

במהלך ערב הוקרה והצדעה לישיבת 'כרם ביבנה' ביצע בוגר הישיבה הזמר אוהד מושקוביץ שיר חדש שהלחין - "ותעלנו בשמחה" המתאר את תחושותיו של תלמיד חו"ל שבא ללמוד בארץ • צפו (מוזיקה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילומים: ישראל ברדוגו; יח"צ משותף - ארי המניק וקוביס)

אלפי בוגרים השתתפו בסוף השבוע שעבר בערב הוקרה והצדעה לישיבת 'כרם ביבנה' שנערך בהיכל התרבות בתל אביב, לרגל 63 שנים להקמת הישיבה וכהצדעה ל-31 המשפחות השכולות של בוגרי הישיבה ומשפחתו של הנעדר יהודה כ"ץ.

הערב חלק כבוד לבוגרים ולרבני הישיבה לדורותיהם, כשלאורך האירוע כולו נשזרו ביד אמן, קטעים ממופע 'סגולה' בכיכובו של בוגר הישיבה, אוהד מושקוביץ והחברים: איציק דדיה, דניאל אהביאל, עוזיה צדוק, החזן הצבאי הראשי, סא"ל שי אברמסון ולהקת הרבנות הצבאית בניהולו המוזיקאלי של גרשון פריישטט והתזמורת הסימפונית.

את האירוע הפיק דוד פדידה וכמיטב המסורת שולבו בו קטעים מוזיקליים נבחרים של האמנים הכוללים דואטים מרגשים כולל ביצוע מרגש ומיוחד של מקהלת 'ילדי הכרם'.

רגע השיא באירוע היה שיר חדש שהלחין אוהד מושקוביץ, בוגר הישיבה, 'שתעלנו בשמחה', המתאר את תחושותיו של תלמיד חו"ל המגיע ללמוד בארץ ומבטא את תשוקתו לארץ ישראל.

בחצי שנה האחרונה עברו מנכ"ל הישיבה שוקי גולן, סמנכ"ל הישיבה איתי שוהם, צוות הצילום והעיתונאי שאול מייזליש בין בתי המשפחות השכולות מקרב בוגרי הישיבה וצילמו אותם לסרטונים שהוקרנו במהלך הערב. "ישבנו עם המשפחות, שמענו את הסיפורים המרגשים ויצרנו חיבור משותף להנצחת הבוגרים הי"ד", מספר המנכ"ל, גולן.

את הערב הנחה הרב אבי רט. ראש הישיבה הרב מרדכי גרינברג ספד לבוגרים הי"ד ושיבח את הבוגרים החיים שמשמשים שגרירים תורניים וערכיים של כרם ביבנה בכל קצוות העולם היהודי. על גבי המסך הוקרנו ברכותיהם של נשיא המדינה ושר הביטחון.

הרבצ"ר רפי פרץ סיפר לנוכחים כיצד היה חומק עם אופניים מהבסיס אל היכל הישיבה כדי להיטען בעוד תורה ואיך לפעמים היה מבצע גיחות מעל הישיבה לצהלת התלמידים.

כל ההכנסות מערב זה הוקדשו לקרן המלגות "חכמי לב" לעילוי נשמת 31 תלמידי ובוגרי הישיבה, חללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה והנעדר תלמיד הישיבה יהודה כ"ץ. קודם לאירוע התקיים טקס בו הענקת אות יקיר הישיבה למנכ"ל המיתולוגי אלי קליין, ולמשגיח הרוחני הרב אברהם ריבלין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר