גוגל מציעה למכירה את הפרויקט הסודי של הפנטגון

כמעט שלוש שנים לאחר שענקית האינטרנט המריקנית רכשה את חברת הרובוטיקה "בוסטון דיינמיקס" שפיתחה בין היתר כלבים רובוטיים עבור פרויקט סודי של משרד ההגנה והפנטגון, היא מציעה אותה למכירה (חדשות)

(צילום: שאטרסטוק)

כמעט שלוש שנים לאחר שענקית האינטרנט המריקנית רכשה את חברת הרובוטיקה "בוסטון דיינמיקס" שפיתחה בין היתר כלבים רובוטיים עבור פרויקט סודי של משרד ההגנה והפנטגון בארה"ב, מדווחת סוכנות הידיעות בלומברג כי החברה מציעה כעת למכירה את החברה המסקרנת.

על פי הדיווחים, יחסי החברות עלו על שרטון לאחר שלטענת גוגל, בוסטון דיינמיקס השקיעה יותר מדי משאבים בפיתוח של מוצרים עתידניים ודרשה מהחברה שממוקמת בבוסטון לעבור לעמק הסיליקון בסמוך למטה גוגל. מייסד החברה סרב לדרישה לאחר שטען כי הפיתוח יתאפשר רק במצב הנוכחי.

על פי הדיווחים, מי שכבר התעניין ברכישת חברת הרובוטיקה בעלת הזיקה הבטחונית, היא יצרנית הרכב הגדולה בעולם - טויוטה, שעוסקת גם היא בפיתוח רובוטים בעיקר לשוק היפני בלשב זה. מי שעוד התעניין ברכישה היא המתחרה של גוגל - ענקית האינטרנט אמזון, שעברה גם היא בשנים האחרונות לפתח רובוטים, בעיקר בתחום האווירונאיטיקה.

לפני מספר שבועות עלתה החברה לכותרות לאחר שבסרטון שפרסמו עובדי החברה נראה כלבו של מייסד אנדרואיד ומנכ"ל חברת בוסטון דיינמיקס בהווה, אנדי רוביו, נראה "נלחם" בכלב הרובוטי של בוסטון דיינמיקס. פרסום הסרטון עורר ביקורת מצד ארגוני זכויות בעלי החיים שטענו כי מדובר בהתעללות בבעלי חיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר