זו אובייקטיביות?

מתאם האו"ם למזרח התיכון מיהר להאשים יהודים בהצתה בדומא

מתאם האו"ם במזרח התיכון רוברט פייפר, מיהר לשחחר אמש הודעת גינוי לשריפה בבית משפחת דוואבשה בכפר דומא והטיל את האחריות על יהודים, אלא שאח"כ התברר כי זו לא הצתה (חדשות)

הבית השרוף בדומא (צילום: מתוך ynet)

ושוב מתגלה ה"אוביקטיביות" של אנשי האו"ם: מתאם האו"ם למזרח התיכון רוברט פייפר, מיהר לגנות את "ההצתה" בבית משפחת דוואבשה אתמול, כשהוא מטיל את האחראיות על היהודים, כאשר מאוחר יותר התברר כי ככל הנראה כלל לא מדובר בהצתה.

בהודעה שפרסם מיד אחרי השריפה כתב פייפר: "אני מגנה בחריפות את ההצתה שנחשד כי בוצעה על ידי יהודים קיצונים בביתם של איברהים דוואבשה בכפר דומא שבגדה המערבית הכבושה".

"דוואבשה ואשתו היו בביתו בזמן ההתקפה וסובלים מפציעות קלות כתוצאה משאיפת עשן. אני מאחל להם החלמה מהירה. האירוע האלים הזה היה יכול בקלות להיגמר בתוצאות טרגיות יותר, כפי שנגרמה התקפת הטרור המתועדת בחודש יולי האחרון על בית קרוביו של דוואבשה באותו כפר".

בנוסף הוא קרא לישראל לחקור את התקרית ולהעמיד את האחראיים לכך לדין, "ההתקפה היום מדגישה את הצורך הדחוף לעבוד ביחד להביא לפתרון הסכסוך ולהביא סוף לכיבוש".

אלא שכאמור, כמה שעות מאוחר יותר, הותר לפרסום, כי ממצאי החקירה עולה כי ככל הנראה לא מדובר כלל בהצתה ובוודאי שהיא לא בוצעה בידי יהודים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר