"תעברו ל-wifi"

תקלה בחברת "פלאפון": אין שיחות ואינטרנט

בעקבות שריפה שפרצה באתר של חברת הסלולר "פלאפון" בפתח תקווה, מתקשים המנויים להוציא שיחות וכן אין גלישת אינטרנט. התקלה משפיעה גם על רמי לוי וואלה סלולר ועל המשטרה (דיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: פלאש90)

תקלת תקשורת נרחבת בפלאפון, הלקוחות מושבתים: בשעה האחרונה מדווחים לקוחות חברת הסלולר "פלאפון", על קשיים חמורים בקבלת והוצאת שיחות כמו גם השבתה מוחלטת של שירותי הדור השלישי והרביעי בכל רחבי הארץ.

תקלת התקשורת החמורה, נובעת משריפה שאירעה במתקני החברה בפתח תקווה, ועל פי מוקד שירות הלקוחות של החברה, נכון לעתה אין צפי לתיקון התקלה.

בהודעה שפרסמה החברה ברשתות החברתיות נכתב : לקוחות יקרים, יתכנו שיבושים בגלישה לחלק ממנויי חברת פלאפון ובקבלת והוצאת שיחות. הנושא בטיפול ואנו פועלים לפתרון התקלה".

בפלאפון גם העניקו עצה למשתמשים: "ניתן להעביר את הנייד למצב WIFI להמשך גלישה. עמכם הסליחה ותודה על הסבלנות".

תקלת התקשורת החמורה, משפיעה גם על חברות הסלולר הווירטואליות רמי לוי תקשורת ווואלה סלולר, שעושות שימוש ברשת התקשורת של חברת פלאפון.

גם חוקרי משטרת ישראל, שעושים שימוש ברשת פלאפון כחלק מהסכם של משטרת ישראל וחברת פלאפון, חווים בשעה האחרונה שיבושים קשים בעבודתם, לאחר שהחוקרים מתקשים לעמוד בקשר האחד עם השני.

מחברת פלאפון נמסר: כי "הבוקר בשעה 7:15 פרצה שריפה בארון החשמל, אשר באחד ממתגי החברה בקרית אריה, בפתח תקוה. השריפה כובתה על ידי מערכות החברה, ללא נפגעים.

"כתוצאה מהשריפה חלה פגיעה בגלישה וכן בקבלת והוצאת שיחות וסמסים בקרב רבים ממנויי החברה. כל המנויים מועברים כעת למתג החליפי של החברה ברמלה ואנו פועלים לסיום התקלה בשעות הקרובות.

"עדכון בנושא יצא למשרד התקשורת וכן ללקוחות הפונים למוקדי החברה, וכן באתר החברה וברשתות החברתיות".

ממשרד התקשורת נמסר: משרד התקשורת קיבל הבוקר דיווח מיידי על התרחשות התקלה הארצית בחברת "פלאפון" בסמוך להתרחשותה, ומנכ"ל חברת פלאפון מעדכן את מנכ"ל משרד התקשורת על הנעשה בענין באופן שוטף.

מהנדסי משרד התקשורת נמצאים בחדר הבקרה של חברת "פלאפון" ומפקחים אישית על הטיפול, על מנת לסיים את התקלה בהקדם ולהחזיר את השרות ללקוחות החברה.

חברת פלאפון הונחתה להעביר ללקוחות מידע עדכני ככל האפשר לצמצום הנזקים עד לסיום הטיפול בתקלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר