אחרי שעות ניתוק: רשת פלאפון שבה לעבוד

לאחר שעות בהם לקוחות חברת פלאפון נותקו מרשת הסלולר בעקבות שריפה במוקד החברה בפתח תקווה, החלה הרשת לשוב לפעילות ולקוחות החברה מחוברים בהדרגה לרשת הסלולר (דיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)

רשת "פלאפון" שבה לפעול: לאחר שעות בהם לקוחות חברת פלאפון נותקו מרשת הסלולר בעקבות שריפה במוקד החברה בפתח תקווה, בשעה האחרונה (שני) החלה הרשת לשוב לפעילות ולקוחות החברה מחוברים בהדרגה לרשת הסלולר.

כאמור, התקלה שאירעה במתג מרכזי של החברה בפתח תקווה נבעה משריפה, ובעקבות כך העבירה החברה את הפעילות למתג חילופי ברמלה עד לשיקום המתג המרכזי שניזוק הבוקר.

בהודעה שמסרה החברה נכתב "תהליך העברת הלקוחות ממתג החברה בפתח תקווה, שניזוק הבוקר בשריפה למתג ברמלה מתקדם כמתוכנן והשירות חוזר בהדרגה למנויים. אנו ממשיכים בתהליך ובמקביל מבוצעות פעולות להחזרת המתג בפתח תקווה וסיום התקלה".

מוקדם יותר היום חוו לקוחות החברה ניתוק מלא מהרשת כשהחברה מסרה כי "הבוקר פרצה שריפה בארון החשמל אשר באחד ממתקני החברה בקריית אריה, בפתח תקווה. השריפה כובתה על ידי מערכות החברה, ללא נפגעים. כתוצאה מהשריפה חלה פגיעה בגלישה וכן בקבלת והוצאת שיחות וסמסים בקרב רבים ממנויי החברה. כל המנויים מועברים כעת למתג החלופי של החברה ברמלה ואנו פועלים לסיום התקלה בשעות הקרובות".

במשרד התקשורת אמרו הבוקר כי "משרד התקשורת קיבל הבוקר דיווח מיידי על התרחשות התקלה הארצית בחברת "פלאפון" בסמוך להתרחשותה, ומנכ"ל חברת פלאפון מעדכן את מנכ"ל משרד התקשורת על הנעשה בעניין באופן שוטף.

מהנדסי משרד התקשורת נמצאים בחדר הבקרה של חברת "פלאפון" ומפקחים אישית על הטיפול, על מנת לסיים את התקלה בהקדם ולהחזיר את השרות ללקוחות החברה.

חברת פלאפון הונחתה להעביר ללקוחות מידע עדכני ככל האפשר לצמצום הנזקים עד לסיום הטיפול בתקלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר