שלושים ל"אסון 402"

השכנות התפייסו לאחר 8 שנים והאברך ה'צמח' התעורר

אברך שהפך לצמח בעקבות החיידק הטורף, התעורר בדיוק בזמן בו קרובת משפחתו, תושבת מודיעין עילית, התפייסה עם שכנתה לאחר 8 שנים של מריבה. ואיך זה קשור ל"אסון 402"? (חדשות, חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אסון 420 (צילום: פלאש 90)

אישה המתגוררת בעיר מודיעין עילית, שמעה על קרוב משפחתה, אברך צעיר שהחיידק הטורף נדבק בו והפך לא עלינו לצמח ומשותק כשמזה חודש ימים שכב ולא הניע שום איבר בגופו.

האישה ביקשה לקבל על עצמה קבלה טובה ולהתחזק לרפואתו של האברך שיחלים במהרה. היא החליטה שכיוון שישנה שכנה שהיא נמצאת במריבה עמה כאשר מזה שמונה שנים הן אינן משוחחות זאת בשל מריבה שפרצה ביניהן, הרי שהיא תיגש ותשלים עימה וזכות השלום תהווה ברכה וסגולה עבור האברך.

ההחלטה נדחתה מזה זמן רב והדבר לא בא לידי ביצוע בפועל.

כששמעה האשה על התאונה המחרידה בקו 402 של 'אגד' ועל התוצאה הקשה של שישה ההרוגים ירחם ה', הזדעזעה והחליטה באותו הרגע שניגשת לשכנה ומשלימה עימה ואכן כך עשתה.

היא דפקה על דלתה וביקשה את סליחתה והשלום שב לשרור בין השתיים.

והנה התרחש מעשה פלא, ממש באותן דקות בהן יצאה מביתה של השכנה נודע לה כי האברך התעורר באורח פלא ונרפא לחלוטין כאשר גם הרופאים היו המומים מעוצמת הנס הגדול.

"אין ספק שרק בזכות האחווה והשלום וההתעוררות הגדולה התרחש הנס", אומר הגאון רבי אוריאל קוקיס, המתגורר בשכונת רמות ג', שסיפר את הסיפור המפליא אותו שמע מתושב השכונה ר' דב גרשון מלצר.

הסיפור מובא בעלון "קול ברמה" של הסופר משה מיכאל צורן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר