ספיישל פורים

"מחרוזת פרסומות" מבית הפורום לחזנות • האזינו

באווירת חג פורים, 'הפורום לחזנות' מגישים מחרוזת הומוריסטית עם מיטב הג'ינגלים של המותגים המובילים בישראל, בעיבודו של מאסטרו איתן סובול ובביצוע אודי אולמן וחברי 'הפורום' (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

באווירת חג פורים, 'הפורום לחזנות' מגישים מחרוזת הומוריסטית עם מיטב הג'ינגלים של המותגים המובילים בישראל, בעיבודו של מאסטרו איתן סובול ובביצוע אודי אולמן וחברי 'הפורום'.

בתוך כך, כשלושה חודשים לאחר השקת האלבום והמופע החדש, ותוך כדי הפריצה של הפרויקט המשותף של יוחאי כפיר ויהודה קלמן - 'הפורום', בחר איש העסקים והמלחין מר מרטין מאיר וידרקר לפרוש את חסותו על 'הפורום' ולתמוך ברעיון החדשני שעומד מאחורי הפרויקט.

בימים אלו עמלים על הפקת האלבום השני של 'הפורום', וכאות הוקרה והערכה תעובד במיוחד מחרוזת שירי שבת מתוך לחניו של וידרקר.

נציגו של וידרקר בישראל, ישראל ברגמן מסר כי "אנו שמחים ומברכים על שיתוף הפעולה המבורך עם 'הפורום', ובטוחים שהדבר יוליד לחנים, הופעות ויצירות מוזיקליות נוספות, ובטוחני כי הקהל יתחבר לפרויקט ולהגשה המיוחדת שלו. אין ספק כי לחניו המיוחדים של מרטין ישרתו את 'הפורום' ולהפך על הצד הטוב ביותר".

היזמים והמפיקים יוחאי כפיר ויהודה קלמן מסרו כי "אנו שמחים ונרגשים משיתוף הפעולה, ומצפים להופיע ולהפיץ את החדשנות שבפורום ואת לחניו המקוריים של מר וידרקר".

עטיפת המחרוזת
הפורום לחזנות

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר